Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De afgelopen dagen hoor ik steeds meer knallen en zie ik ook wel eens een sierpot in de verte. Daarnaast de jeugd die cat 1 afsteekt, geweldig!

Nu wel nu knalt het wel goed. Zie nu wel opvallend veel vuurpijlen en knalcakes/siervuurwerk. En her en der zie ik een singleshot gaan. Maar het begint los te komen.

En inderdaad jeugd is flink bezig met categorie 1.

Echte harde knallen hoor ik opvallend weinig zeer af en toe.

Gisteravond was er genoeg te horen. Zeker een stuk of 5 cakes/compounds gehoord in korte tijd. Eentje leek qua tempo en dreunen een 25 shots cake te zijn met een flink kaliber. Ook een aantal dikke doffe dreunen. Niets kunnen zien, maar het gaf toch wel kriebels.

Hier is het iedere dag raak in wijk, vooral net een blok verderop. Heerlijk siervuurwerk steeds, net binnen een kwartier twee cakes en wat los Cat.1 spul gok ik. De sfeer zit er goed in!

Gister weer een beste doos afgegaan hier een aantal straten verderop. Heerlijk om weer te horen.

Hier gaat het al lekker los. Net een mooie compound/cake gezien wat meer dan een minuut doorging. En veel cat1 spul. Heb er zin in!

Gaat hier net ergens in de wijk een cake de lucht in. Heerlijk om te horen, zag helaas alleen wat flitsen. Bijna is het zover.

Gisteren avond echt voor het eerst gedurende de hele avond knallen. En dat terwijl het slecht weer was. Begin van de herfstvakantie is misschien het startsein geweest. Ben benieuwd de komende dagen!

Hier nog aldoor virjwel stil. Ander, tegenwoordig beruchte deel van de stad, Vinkhuizen, gaat het aardig regelmatig

Hier is er zo nu en dan wel een knal te horen. Wel veelal in de verte. Hoor hier in de wijk wel af en toe wat cat. 1. En toevallig toen ik net naar buiten liep stond er een groepje 12 jarige jochies een beetje nerveus te doen. Bleek dat ze een heus rotje af gingen steken, wat een dreun kwam daar vanaf *kuch*. :p

Gaat hier echt al dagen best wat vuurwerk de lucht in, met namen cakes en boxen. Gelukkig niet die dikke dreunen.

Om eerlijk te zijn is het hier nu rustiger als eerdere jaren .
Als ik met de hond loop dan hoor ik wel op afstand wel eens een knal , maar in huis zo goed als niks.

Vanochtend om 06:00 vond iemand het nodig om een dikke knaller af te steken. Ik kan daar zo niet met de kop bij, waarom gewoon. Vreselijke lui.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan