Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja nu wel voor het eerst naast categorie 1. Hoor nu voorzichtig vuurpijltjes met crackling, singleshots en nog wat knallen. Vuurpijltjes en singleshots zie ik nog. Maar kan niet achterhalen wat de overige knallen zijn of het sier of knal cakes zijn zie ze niet.

Denk dat je genoeg single shots gaat horen. Zowel de 1 als 2 knallers. Heel veel mensen gaan ook naar België en Duitsland voor de normale single shots en vuurpijlen. Denk dat je sowieso wel veilig single shots kan afsteken komende jaarwisseling als je er normaal mee omgaat. Is bijna niet te doen om het te handhaven. Zeker nu de 2 knallen single shots wel legaal is.

Ik denk dat je alles af kunt steken zolang je t normaal doet. De politie gaat in gemeenten waar vuurwerk niet verboden is echt niet handhaven op wat er afgestoken wordt.

Hier de afgelopen dagen ook iets meer geknal weer, maar niet echt noemenswaardig. Voor mij hoeven die cobra achtige knallen ook niet.

Enig tijd terug 2 knallen gehoord, denk iets van zink pijlen.
Verder is het echt dood stil, nog nooit zo rustig geweest. Hopelijk de 31e wel wat meer geknal:D

Gisteravond Sweetlake : ik ben echt wel wat gewend, maar wat ik gisteren hoord was echt niet normaal, zo extreem hard heb ik zelden gehoord. Hier moeten gewoon op meerdere plekken de ruiten uit de sponningen gesprongen zijn ( dat was mijn eerste gedachte )
Degene die die ontsteekt mag zich zelf wel eens afvragen waar hij mee bezig is.

Hier wordt de afgelopen dagen ook ineens weer erg veel gestookt. Eigenlijk over de hele dag wel. Meerdere cakes en boxen horen gaan en ook veel knallen. Het komt dichterbij!

Je hoort wel duidelijk steeds meer, helaas zie je op facebook dan wel weer meteen het geklaag ontstaan met alle vaste reaguurders eronder.

Van de week wat pijlen gehoord en toen ik daarstraks de container buiten ging zetten vond ik het bewijs dat er inderdaad gestookt is. Altijd leuk om dat te zien.

20221213_145107.jpg

20221213_145115.jpg

Ging hier gister een uur of 2 lang goed los. Bleven maar aan het knallen. Veel knaller en veel cakes gehoord.

vanochtend om 7 uur wakker geworden door iemand die een waaier afstak was wel lekker wakker worden met dat geluid.

Sinds een paar dagen begint het knallen hier in de buurt weer, vooral in de avond maar ook overdag gisteren en vandaag al een aantal knallen gehoord .

Sfeerverhogend dit :D

In de buurt al aardig wat geknal. Vanuit oosterhout en breda hele harde dreunen. Zaterdag 2 cakes gezien. Heb mijzelf ook al schuldig gemaakt, elke dag wat cat 1 en soms een klein pijltje, maar ik ga niet echt met cakes schieten, die bewaar ik voor de dag der dagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan