Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maandje geleden hoorde je hier in breda elke avond wel wat de lucht ingaan.
Valt ons op dat het nu vele malen rustiger is. Heeeeel soms nog es een cake.

Zware knallen zijn veel en veel minder als voorgaande jaren. Sterker nog, heb amper nog knallen gehoord.

Stilte voor de storm...

Maandje geleden hoorde je hier in breda elke avond wel wat de lucht ingaan.
Valt ons op dat het nu vele malen rustiger is. Heeeeel soms nog es een cake.

Zware knallen zijn veel en veel minder als voorgaande jaren. Sterker nog, heb amper nog knallen gehoord.

Stilte voor de storm...

Welke hoek zit je in Breda? Zit zelf grens teteringen en zie en hoor ik dagelijks toch wel cakes/blokkies en knallen vanuit alle hoeken :wink:

Gisteravond 2 shells gespot. Eindelijk ook eens het vuurwerk gezien ipv enkel te horen.

Gisteravond 3 cakes hier in de buurt gezien. En vanmorgen weer kinderen volop Cat 1 aan het afsteken. De stemming komt er goed in zo.

Gisteravond en Vandaag al best wat knallen gehoord en ook zo’n alarm pistool ding de lucht in zien gaan. Vanmorgen cat f1 gehoord. Het komt op gang hier, want het is echt rustig geweest hier afgelopen weken.

Regen of niet ik zie gezelligheid op straat. Ik zie een kampvuurtje en veel cat 1. En in de verte hoor ik cakes. Ik moet zeggen weer is heerlijk buiten ze voorspelden heel de dag regen ook in de avond en in de avond is het kurkdroog. Dus gezelligheid met kerst heerlijk met dat cat 1.

Gister compound voor wij uit eten gingen en net een cake in de straat en een diepe dreun!

Gisteravond best wat hier. Tijdens de kerstnachtdienst hoorde ik een blok wat wel een paar minuten doorging. Alsof iemand de weersverwachting voor oud en nieuw had bekeken.

Afgelopen dagen wordt het steeds meer, eerste cakes ook kunnen spotten in plaats van alleen horen. Heerlijk joh! Gelukkig weinig tot geen losse knallen, dat was vorig jaar anders.

Ook vannacht was het weer raak, lijkt wel alsof ze het er om doen. Maar ook savonds en zelfs overdag hoor je al wel vuurwerk, dat is wel goed voor de sfeer.

Na een langere periode van relatieve rust is het vandaag ineens raak. Overdag zware dreunen van carbid of cobra’s. Vanavond diverse cake’s en shells.

Vandaag al aardig wat cakes gehoord, helaas niet gezien. Al met al wordt er aardig wat geschoten hier in de omgeving de afgelopen dagen. Ik verwacht vanaf donderdag ook een grote toename hierin.

Hier achter is iemand lekker cakesboxen aan het knallen.
In de straat waar kinderen met cat1.
In de verte dikke dreunen.

Het begint nu te komen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan