Eemnes 28-11-2008 (demo)

Een eind rijden Joszie vanuit Groningen.
Volgens mij zijn er meer die uit Groningen komen
Ik wens je alvast een goede reis, en hopenlijk tot vanavond.!!!

Een eind rijden Joszie vanuit Groningen.
Volgens mij zijn er meer die uit Groningen komen
Ik wens je alvast een goede reis, en hopenlijk tot vanavond.!!!

Precies, dat houdt me dus nog wat tegen. De heen en terug reis is totaal bijna 4 uur. Maar goed, een freak is een freak :D

Ik zie mijn naam nog niet in de tweede post staan op pagina één, dus ik doe het maar even officeel:
Ik ben er vanavond om 19:00 uur ook bij!

Jorik (a.k.a. DarkSoul)

Jongens ik moet het even kwijt.

Maar ik heb er ontzettend zin in.

Op me werk is het een zooitje.
We produceren met Spaanse blikken, waar de felswaarden nooit van kloppen.

Ik wil naar huis, nou ja nog twee een half uur.
En ff uurtje pitten, Jawe ophalen en richting Eemnes.

Ik heb net nog gebeld naar de Witte Tenten Verhuur voor de schietlijst.
Maar ik krijg hem niet hoor, moet een verrassing blijven krijg ik te horen.
Affijn zeker is dat er vanavond nieuwe producten worden geschoten en alle aanwezigen vanavond een schietlijst krijgen.
Waarom die geheimzinnigheid dan? We zullen het vanavond te weten komen.

Hahah fred :p Wat ik wel weet is dat ze al 3 dagen met voorbereidingen bezig zijn en dat ze al om 12 uur vanmiddag met de opbouw bezig zijn dus wordt een beste show :) Geheel elctronisch geschoten en Finale op muziek :)

Ja, tot straks/vanavond allemaal
Ik heb het gevoel dat er ons een hele mooie demo met finale staat te wachten.
Eerst nog een gezellige meeting om 19.00 uur.

:bye:

Zo dat was me een demo...

Lekkere knallen zeg niet normaal :D
Super toffe finale me dag kan niet meer stuk.

Af en toe hier en daar wat foutjes, maar dat mag de pret natuurlijk niet deren.

Wel raar dat ze al dat geld van die demo niet in meer soorten producten hebben geïnvesteerd.
In plaats van dat ze 15 tegelijkertijd doen hadden ze dat geld beter kunnen gebruiken om elk product te laten zien.

Zoals de Snelle Jelle en de nieuwe stoere knaller.

Verder was dit leuk om je weekend in te luiden.

-Roy-

ben net terug, en het was echt een super demo, en vooral die finale was geweldig. :D

Ik heb trouwens gefilmd en die filmpjes komen morgen middag als het goed gaat online :)

wat een dwaze avond weer. De kwaliteit kwam goed bij mij mij over. De knal was beduidend harder dan ik gewend ben van andere importeurs. Heerlijk vuurwerk!
De zware jongens zijn in mijn ogen echt 1 van de mooiste cakes. Daar ga ik een paar dozen van in slaan haha:D.
Echt bizar ff tussen door ruim 40 cakes tegelijk van 1 cake afschieten (wat dan snell jelle niet?).
Overigens complimenten aan de presentatie van Evelien, gewaagd meer zeer effectieve aanpak. Dat blijft bij de mensen hangen.
Dit heeft bij mij een paar extra cakes aan het lijstje toegevoegd.
Het freakgehalte was ook groot zeg. Mooi geregeld dat we van te voren in de kantine van Witte Tenten mochten zitten. Was erg gezellig!

@Monsterking, hoe kan je deze demo in godsnaam vergeten man :|.
Je hebt wat gemist.

wat een dwaze avond weer. De kwaliteit kwam goed bij mij mij over. De knal was beduidend harder dan ik gewend ben van andere importeurs. Heerlijk vuurwerk!
De zware jongens zijn in mijn ogen echt 1 van de mooiste cakes. Daar ga ik een paar dozen van in slaan haha:D.
Echt bizar ff tussen door ruim 40 cakes tegelijk van 1 cake afschieten (wat dan snell jelle niet?).
Overigens complimenten aan de presentatie van Evelien, gewaagd meer zeer effectieve aanpak. Dat blijft bij de mensen hangen.
Dit heeft bij mij een paar extra cakes aan het lijstje toegevoegd.
Het freakgehalte was ook groot zeg. Mooi geregeld dat we van te voren in de kantine van Witte Tenten mochten zitten. Was erg gezellig!

@Monsterking, hoe kan je deze demo in godsnaam vergeten man :|.
Je hebt wat gemist.

Gewoon helemaal vergeten dat het vandaag was :bonk:
Ik dacht al volgens mij ging ik ergens heen vandaag maar weet niet meer wat :p
Volgende keer als ik iets van plan ben te bezoeken zet ik het wel in me agenda dat ik de dag ervoor een melding krijg op me mobiel want baal nu wel man.

Zo stap net de voordeur in Groningen weer binnen. Wat een geweldige demo!!! Leuk gepresenteerd met haar ferrari haha. Goed dat ze eerst 1 voor 1 schoten en daarna (veel) meerdere tegelijk. Geweldige finale!!!!
Zo zie je maar dat je een geweldige show kan maken met normaal consumenten vuurwerk.
Goede kleuren en harde knallen ook.
Jammer dat ze geen verkooppunt in Groningen hebben.

De meeting was ook wel ff leuk. Waren veel mensen gekomen. Toppie. nu een beetje gezichten achter de nicknames.

Back
Bovenaan