[Dynasty] Super 6-19 [Ass.]

Gisteren ook bij toeval live meegemaakt.
Deze zijn vergelijkbaar met de Extreme Salute serie en het Buurtassortiment, mogelijk ook als zodanig in de markt gezet, maar ik vind ze persoonlijk nét iets minder explosief overkomen.
Oracle, Achilles en met name Troy zijn prachtig, vol en regelmatig; de andere drie vond ik iets minder. Minder aansprekende effecten ook.
Maar goed, ieder zijn meug uiteraard, en indien met een beetje voordeel te verkrijgen doe je hier zeker geen miskoop mee.

Ik ga het zien met O&N. Heb twee van deze pakketjes besteld en ben erg benieuwd.
Wat wel jammer is dat ik het Buurtassortiment niet heb. Misschien moet ik eens kijken of ik die nog kan scoren om zelf te vergelijken. Maar dat past weer niet in mijn budget. lastig.
Ben iig blij dat de reacties niet negatief zijn.
greetzz

Gisteren ook bij toeval live meegemaakt.
Deze zijn vergelijkbaar met de Extreme Salute serie en het Buurtassortiment, mogelijk ook als zodanig in de markt gezet, maar ik vind ze persoonlijk nét iets minder explosief overkomen.
Oracle, Achilles en met name Troy zijn prachtig, vol en regelmatig; de andere drie vond ik iets minder. Minder aansprekende effecten ook.
Maar goed, ieder zijn meug uiteraard, en indien met een beetje voordeel te verkrijgen doe je hier zeker geen miskoop mee.

Er zitten een aantal prachtige cakes tussen en wat mindere. Als je de mindere cakes gewoon naast elkaar zet geeft het meteen een ander beeld denk ik :) Zo doe ik het in ieder geval. Heb 1 pakketje om te kijken hoe hij bevalt, wie weet volgend jaar twee.

Ik heb ze gezien op de demo van Dutch Fireworks en ik moet zeggen dat ik ze toch erg goed vind. De ene is mooier als de ander maar ze zijn zeker stuk voor stuk mooi genoeg om dit pakket te kopen. Het ligt er ook maar net aan hoeveel je ervoor moet betalen €150 zou ik te veel vinden voor een pakket maar als je ze kan kopen voor rond de €125 zou ik het zeker doen!

Hier het filmpje van alle 6 de potten achter elkaar geschoten:
(HD)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ok ik weet niet of het voor ieder1 duidelijk is,

Eerst was er de super 6-19 (big 19)van de alien collection

Toen werd deze omgelabeld naar de EXTREME SALUTE.

Nu is deze nogmaals omgelabeld naar de oude naam super 6-19 maar dan met ander label

Goeie potten als ze de goede versie zijn.

150 euro voor deze 6 cakes? Ze zien ze vliegen wat een simpele effecten oke de burst is goed maar de rest is troep afrader. proberen ze de buurtasortiment na te doen maar jammer hoor dits 10x nix. Vind dat Wolf achteruit is gegaan met de nieuwkomende cakes in 2011 deze erbij.

150 euro voor deze 6 cakes? Ze zien ze vliegen wat een simpele effecten oke de burst is goed maar de rest is troep afrader. proberen ze de buurtasortiment na te doen maar jammer hoor dits 10x nix. Vind dat Wolf achteruit is gegaan met de nieuwkomende cakes in 2011 deze erbij.

25 euro per extreme salute, zo zie ik het.

Ze waren destijds, ze lijken dus op de oude, ook 25 euro per stuk.

En tegenwoordig met al die kortingen...

Is niet helemaal waar.
Buurtassortiment is gewoon een simpel pakket met simpele effecten tegen een goede prijs, al zou ik hem voor de adviesprijs van dit jaar niet eens aanschaffen. Daarbij ook nog eens meegeteld dat je kniknaknetter boeketten krijgt, zou ik voor diversiteit voor dit pakket kiezen.
Daarbij is het ook zo dat je bijna overal wel een leuke korting kunt regelen voor dit pakket en dan streef je toch echt voorbij het buurtassortiment naar mijn mening.
Tevens is het zo dat 6 19shots cakes in een verpakking niet meteen een copy hoeft te zijn van het Buurtassortiment, want er was ook al de Big 19, die zeker 2 jaar eerder op de markt was dan het Buurtassortiment, maar daar hoor ik je niets over zeggen?

Ik kan alleen maar toejuichen dat Wolff met een eigen 19 shots assortiment is gekomen, dit zijn vrijwel allemaal Extreme Salutes, de goede althans en dat ook nog eens allemaal in 1 pakket.
Wat wil je nog meer?
Dat het 0:00 is op 1 januari en je kunt knallen met dit pakket.
Dan moet je nog even wachten helaas.

Ik heb een karton van deze (2 sets) en een karton van het Buurt Assortiment (1 set) op m'n lijst staan dus ik ben benieuwd.

EDIT: Beide kartonnen zijn inmiddels besteld

Laatst bewerkt:

ik ben benieuwd of je ze zelf al live gezien hebt. Ik ben het niet met je eens namelijk. Dit zijn gewoon echt goede cakes. De prijs van 150 euro betaald denk ik geen freak ervoor. Die zoeken wel de kortingen en regelen wat. En dan denk ik dat je met deze het BA best kunt evenaren. Maar daar doe ik alleen uitspraak over met het zien van filmpjes want BA heb ik nooit live gezien.
Om te roepen dat dit troep is vind ik dan weer beetje onzin. Maar jij mag het vinden. Koop jezelf gewoon deze niet ;-)
greetzz

Ik heb ze ook live mogen zien en ben het er absoluut niet mee eens dat het troep is hoor. Het is een beste prijs voor een pakket dat wel, maar daar krijg je ook kwaliteit voor terug hoor! De burst mag er zijn, maar ook de effecten zijn super! En zelf vind ik dat er geen 1 slechte cake tussen zit.

Dit assortiment is zeker geen troep. Echt top cakes. Harde burst en hele grote uitwerkingen. Vanavond in een demo gezien en ik was echt verrast. Let wel 25,00 per pot en met een beetje korting nog goedkoper. Wat mij betreft echt een aanrader.

Heb ook zowel deze als het buurt assortiment besteld.Maar verwacht veel van deze set harde burst en grote effecten.Ga hem gewoon doorlonten als 1 blok,dat moet wel knallen.:p

Ze waren weer erg goed op de demo van Mantel. Er springen er echter wel een aantal uit die echt mooi zijn, maar dus ook een aantal die wat minder zijn.

Hier de filmpjes van dit pakket per pot:
(HD)

Pandora:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Odysee:
+ YouTube Video

Oracle:
+ YouTube Video

Olympus:
+ YouTube Video

Achilles:
+ YouTube Video

Troy:
+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Prachtig gefilmd. Blij dat ik dit pakket in mijn collectie heb. De eerste twee, Pandora en Odyssee gaan in ieder geval tegelijk de lucht in bij mij. De eerste had ik vorig jaar als ES en die is in zijn eentje toch een beetje kaal.

Back
Bovenaan