[Dynasty] Super 6-19 [Ass.]

Ik heb de dubbel besteld en geleverd gekregen. Blijkt dat het dus wel degelijk twee losse sets van 6 zijn, elk in een eigen doos. Ik had gedacht dat ze gewoon per 12 in een karton zouden zitten. :)

Ik heb ook gewoon 1 los karton met 6cakes dus denk dat er in jou doos 2 losse dozen met 6 zitten. Ben iig zeer benieuwd hoe deze presteren t.o.v het buurt ass. xxl

Ja, ze zitten in een doos verpakt, daar omheen zit een kooi (2 dozen in een kooi) en daarom heen zit dan weer een doos, ze zitten naast elkaar en niet op elkaar dus de doos is erg groot in de breedte/lengte.

Ja, ze zitten in een doos verpakt, daar omheen zit een kooi (2 dozen in een kooi) en daarom heen zit dan weer een doos, ze zitten naast elkaar en niet op elkaar dus de doos is erg groot in de breedte/lengte.

Ze presteren goed kan ik je vertellen, ik heb ze per 2 geschoten en op het eind het buurtassortiment in één keer.

Laatst bewerkt:
De andere labels mochten er ook wezen, stuk voor stuk erg mooi.
De cakes zelf presteerden erg goed. Ik vond ze niet allemaal even mooi qua effect, maar qua uitwerking allemaal erg goed.
Vooral Olympus is een regelrechte topper, evenals Oracle en Achilles. Mijn drie favorieten uit dit assortiment :)

Odyssee mag er ook wezen, gigantisch gevulde boeketten.

Laatst bewerkt:
Ik heb deze op mijn lijstje voor komend jaar staan :D
Kon er dit jaar helaas niet aankomen qua budget, maar volgend jaar staat ie zeker op de planning hoor!

Ik heb deze op mijn lijstje voor komend jaar staan :D
Kon er dit jaar helaas niet aankomen qua budget, maar volgend jaar staat ie zeker op de planning hoor!

Je zal er geen miskoop aan doen. Had een karton (2 assortimenten) en heb er 1 assortiment doorheen geknalt om 12 uur, de andere bewaar ik voor volgend jaar. Ik vond trouwens het Buurt Assortiment niks onderdoen voor de Super 6-19... Ik betaalde zo'n €83 (karton voordeel + korting) per assortiment en dan zijn ze zeker het geld waard, maar voor de adviesprijs zou ik ze nooit kopen, dat zijn ze gewoon niet waard.

ik vond ze een beetje saai, knalde wel goed. effecten ook groot. maar het tempo was gewoon erg laag maar dat zal wel wezen dat het 19 shots is. maar de advies is way to high

Ik heb er ook 2 of 3 per stuk geschoten, en dan zijn ze inderdaad (te) saai. Schiet je ze in een project, met een andere cake of per twee dan is het beeld meteen heel anders. De adviesprijs van €140 is inderdaad wat te hoog, maar ik denk dat de meesten hier er dan ook niet voor betaald hebben.

ja zelfde voor mij, ik stak de laatste steeds per 2 af, ik vond ze gewoon te lang duren. knalde ook erg laag. het is een leuk pakket voor 80 euro maar 140 is hij gewoon niet waard.

Ik vond deze ook erg goed maar zeker niet voor de adviesprijs! Ik vond ze ongeveer gelijk aan het buurt ass. Het zijn idd gewoon omgelabelde extreme salute cakes.

ik heb ze twee keer gehad. per twee geschoten.
Het is ook maar net wat je ervan verwacht. De gewone consument zal zeggen dat het per stuk ook super bakken zijn. Als freak mag het tempo iets hoger, maartoch, de effecten kwamen echt heel groot over en soms zelfs tot de grond en dat niet omdat ze te laag ontploften.
Al met al een mooi pakket, zou er niet volle pond voor betalen.
greetzz

Elburgersc,

Had ook 2x de super 6 19 en moet zeggen dat dit ook weer een toppertje van Wolff is ben zeer tevreden harde burst en heerlijke boeketten en had ze voor nette prijs bij Goedkopervuurwerk! Da s ook het minpuntje de adviesprijs van 150e naar mijn mening te duur verder is t een topassortiment

Ik had 3 karton hiervan :) 1 voor 1 supper cakes. Grote boekten en keiharde knallen.

Echter is van 1 van de 3 kartons de helft gestopt naar 3/4 schoten daar moet dus nog wel even over gemaild gaan worden want voor een pakket van 150 euro mag dat niet gebeuren!.

Back
Bovenaan