Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat lijkt me een goede vraag, ik denk dat ze dan gewoon twee keer het pakket bedoelen en dan dus 1 karton. .
Anders weet ik het ook niet
greetzz
Elburgersc,
Is de super 6 19 qua effecten en boeketten een
Beetje te vergelijken met de Hydra serie? Of komt het
Niet eens in de buurt?
Dit lijkt mij een redelijk mooi pakket met mooie afwisselende cakes erin maar net zag ik op de site van mijn dynasty dealer dat één assortiment dus 6 cakes €270 moet gaan kosten dit lijkt mij echt pure afzetterij €45 per 16 schots cake is echt niet normaal duur. dus deze ga ik jammer genoeg niet halen ondanks dat ik de effecten op de filmpjes erg mooi vind overkomen.
yup je hebt gelijk heb ik verkeerd getypt denk inderdaad dat er iets niet helemaal goed is gegaan met het invoeren ervan zal binnenkort wel even contact met de winkel opnemen om te vragen of het inderdaad fout is gegaan.
Voor die prijs krijg je hem twee keer. 1 karton met 2 sets voor 270e. Of je ze ook per set kan kopen, is dan een andere vraag.
Ja dat dacht ik eerst ook, maar er staat duidelijk op de site:
"Zeer volledig assortiment met maar liefst 6 verschillende supercakes. Allen maximaal gevuld met zeer grote boeketten.
Per 1 assortiment
10,00 kilogram"
dus het lijkt mij hier toch om maar 6 cakes te gaan en niet om 12. maar zoals ik al zij zal ik binnnekort even contact opnemen met de betreffende winkel.
Super 6-19 (6 verschillende cakes, 19 shots) € 149,95 advies
Dubbel Super 6-19 (van alle cakes 2. Dus 6 x 2) € 269,95 advies
Met 35% korting zit je voor de Super 6-19 op € 16,25 per cake
Met 35% korting op de Dubbel Super 6-19 op € 14,62 per cake.
Volgens mij is dat een prima prijs!
Bob1
www.dutch-fireworks.nl