[Dynasty] Super 6-19 [Ass.]

Dat lijkt me een goede vraag, ik denk dat ze dan gewoon twee keer het pakket bedoelen en dan dus 1 karton. .
Anders weet ik het ook niet;-)
greetzz

Elburgersc,

Is de super 6 19 qua effecten en boeketten een
Beetje te vergelijken met de Hydra serie? Of komt het
Niet eens in de buurt?

Elburgersc,

Is de super 6 19 qua effecten en boeketten een
Beetje te vergelijken met de Hydra serie? Of komt het
Niet eens in de buurt?

De Super 6-19 potten bevatten 14,8 gram per tube, terwijl de Hydra potten 22,8 gram per tube bevatten. Ik heb beide nog niet in het echt gezien, maar ik denk niet dat je ze echt met elkaar kan vergelijken.

Dit lijkt mij een redelijk mooi pakket met mooie afwisselende cakes erin maar net zag ik op de site van mijn dynasty dealer dat één assortiment dus 6 cakes €270 moet gaan kosten dit lijkt mij echt pure afzetterij €45 per 19schots cake is echt niet normaal duur. dus deze ga ik jammer genoeg niet halen ondanks dat ik de effecten op de filmpjes erg mooi vind overkomen.

Laatst bewerkt:
Dit lijkt mij een redelijk mooi pakket met mooie afwisselende cakes erin maar net zag ik op de site van mijn dynasty dealer dat één assortiment dus 6 cakes €270 moet gaan kosten dit lijkt mij echt pure afzetterij €45 per 16 schots cake is echt niet normaal duur. dus deze ga ik jammer genoeg niet halen ondanks dat ik de effecten op de filmpjes erg mooi vind overkomen.

Daar is dan iets mis gegaan. De normale prijs van dit assortiment is rond de €150. Dit zijn trouwens 19s cakes, geen 16s.

yup je hebt gelijk heb ik verkeerd getypt denk inderdaad dat er iets niet helemaal goed is gegaan met het invoeren ervan zal binnenkort wel even contact met de winkel opnemen om te vragen of het inderdaad fout is gegaan.

Voor die prijs krijg je hem twee keer. 1 karton met 2 sets voor 270e. Of je ze ook per set kan kopen, is dan een andere vraag.

yup je hebt gelijk heb ik verkeerd getypt denk inderdaad dat er iets niet helemaal goed is gegaan met het invoeren ervan zal binnenkort wel even contact met de winkel opnemen om te vragen of het inderdaad fout is gegaan.

Zal wel een karton zijn, voor €270,-

EDIT: Ik zie dat DSey me voor was.

Voor die prijs krijg je hem twee keer. 1 karton met 2 sets voor 270e. Of je ze ook per set kan kopen, is dan een andere vraag.

Ja dat dacht ik eerst ook, maar er staat duidelijk op de site:

"Zeer volledig assortiment met maar liefst 6 verschillende supercakes. Allen maximaal gevuld met zeer grote boeketten.
Per 1 assortiment
10,00 kilogram"
dus het lijkt mij hier toch om maar 6 cakes te gaan en niet om 12. maar zoals ik al zij zal ik binnnekort even contact opnemen met de betreffende winkel.

Ja dat dacht ik eerst ook, maar er staat duidelijk op de site:

"Zeer volledig assortiment met maar liefst 6 verschillende supercakes. Allen maximaal gevuld met zeer grote boeketten.
Per 1 assortiment
10,00 kilogram"
dus het lijkt mij hier toch om maar 6 cakes te gaan en niet om 12. maar zoals ik al zij zal ik binnnekort even contact opnemen met de betreffende winkel.

Het beste is inderdaad gewoon mailen, er zal wel een fout zijn gemaakt met óf de prijs óf de hoeveelheid.

Super 6-19 (6 verschillende cakes, 19 shots) € 149,95 advies

Dubbel Super 6-19 (van alle cakes 2. Dus 6 x 2) € 269,95 advies

Met 35% korting zit je voor de Super 6-19 op € 16,25 per cake

Met 35% korting op de Dubbel Super 6-19 op € 14,62 per cake.

Volgens mij is dat een prima prijs!

Bob1

www.dutch-fireworks.nl

Super 6-19 (6 verschillende cakes, 19 shots) € 149,95 advies

Dubbel Super 6-19 (van alle cakes 2. Dus 6 x 2) € 269,95 advies

Met 35% korting zit je voor de Super 6-19 op € 16,25 per cake

Met 35% korting op de Dubbel Super 6-19 op € 14,62 per cake.

Volgens mij is dat een prima prijs!

Bob1

www.dutch-fireworks.nl

Ik zit met 35% korting op €13,81 per cake en €165,72 per karton (2x 6) dus ik heb niet te klagen. Met een korting van 35% vind ik het echt zeer nette prijzen, de normale prijs vind ik wel nét iets te duur, dan zou ik overstappen naar een ander 6x 19-shots assortiment.

img_1982.jpg

Ja, en de filmpjes laten je ook nog de effecten zien :) Grootte en burst is even afwachten van de demo's natuurlijk, maar lijkt er goed uit te zien.

Hmm, ik vind het opzich wel leuk, maar als je voor een dergelijk pakket wilt kiezen waarom dan niet China By Night? Het is een stuk goedkoper en ook een prachtig assortiment.

China by Night is 77,- per 6 stuks, daar krijg je dan nog eens 35% korting op.

Back
Bovenaan