[Dynasty] Mega Boost

De 12 megaboost waren echt een hysterisch geweld.
Niet helemaal zoals ik wou maar zeker geslaagd.
Filmpje komt via Thundershow.

grtz

Wat een heerlijke cake is dit, lekker rustig begin en dan steeds SNELLER SNELLER SNELLER :D (ennuh wat een geweld, poeh rammen met die handel haha)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De 12 megaboost waren echt een hysterisch geweld.
Niet helemaal zoals ik wou maar zeker geslaagd.
Filmpje komt via Thundershow.

grtz

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

en verder komen er 11 stuks tegelijk hierin voor vanaf 6:14min tot ongeveer 7:12min
+ YouTube Video

+ YouTube Video

Hij is positief verandert vind ik.

Maar dit is een filmpje van Space Destruction.
Een pakket samen met de space shooters.

Dus ik ga ervan uit dat dit dus de nieuwe mega boost is?

Laatst bewerkt:
Als dit hem is, vind ik hem negatief verandert, want crackling tail = nu dan crackling mine, maar laten we de officiele megaboost even afwachten.

img_1986.jpg

@ pyromaniac; wat een geweld zeg 11 megaboost, finale waardig te noemen.

Ik had er zelf slechts 2... klinkt ook aardig lekker:P
+ YouTube Video

Ik vind de mines trouwens wel storend zeg.
Zou hem graag zonder mines zien, maar wel met sterren.

Lijkt dat op zown profbak van Royal

Juist zijn de mines in mijn ogen een groot pluspunt, de sterren hadden van mij niet gehoeven maar ik stoor me er niet meer aan.

De prijs is wat aan de hoge kant, maar dan heb je ook zeker wat.

Was echt weer een topper gister op de demo van Dutch Fireworks. In het begin denk je van is dit het, maar als hij dan eenmaal losgaat dan is hij echt geweldig! wel jammer dat er nu bij de Ti-boeketjes extreem veel verdwaalde sterren zitten. zou je toch niet mogen verwachten van zoeen relatief dure cake. Maar verder is hij zeker de moeite waard.
Hier een filmpje van de Mega Boost:
(HD)
+ YouTube Video

Toch een leuke bak, had hem nog niet eerder per stuk gezien. Tempo is laag in het begin en dan ineens ramt ie leeg, dat is wel gaaf, maar de prijs van 50 euri, nee, dan haal ik toch een sierbak zoals de Dominator, deze haal ik van mijn wanna-have-lijst af. :p

Wat Mattenfreak hierboven zegt kan ik helemaal beamen. In zijn eentje is hij het gewoon net niet voor deze prijs. Leuk zijn de colormines, maar verder is het niet veel meer dan bijvoorbeeld No Mercy, die toch wat meer zijn geld waard is als je hem per stuk afsteekt.

http://www.youtube.com/watch?v=q11M3d3nNgU

pfew, Ik vind deze bak zijn geld (met enige korting) dubbel en dwars waard!
Gekleurde mines en knetterstaartje is een gave toevoeging.
Ik heb deze dan weer liever dan de Dominator.
Het is maar goed dat smaken verschillen :-)

Huh Weer een cake die veranderd is!
Eerst had deze tog een Crackling in de mine?
Nu een crackling tail.
Niet erg maar dan moet de tail niet maar 3 knetters bevatten.
Erg zuinige tail.

Dat de stars er uit zijn is wel top!

Ik blijf hem mooi vinden ondanks de overdreven hoeveelheid verdwaalde sterren erin. De colour mine doet het hem bij mij en natuurlijk het geweldige tempo! Het ligt er volgens mij ook maar net aan welke groep je te pakken hebt, want toen ze met zijn drieen geschoten werden hadden ze allemaal sterren. Maar in de finale van mantel werden ze ook geschoten alleen toen hadden een aantal geen sterren. Dus dat is puur geluk welke je dan krijgt.

Hier het filmpje (met een overmaat aan sterren):
(HD)

+ YouTube Video

Back
Bovenaan