[Dynasty] Mega Boost

Mooie knalcake.
Vooral de mines vind ik erg mooi.
Je denk eerst dat het een siercake is, maar dat wordt wel even uit uit je gedachten gebeukt.

Ook dit vond ik gisteren op de demo van de vuurwerkhal een toppertje, lekkere cracling mines met een oplopend tempo in de schoten met goede harde salutes.

Ik zat heel erg lang te twijfelen over deze cake, bij de reactie van Dim en Ruben was ik ervan overtuigd om hem aan te schaffen, als hun het zo ervaren heb ik er de grootste vertrouwen in dat ik er blij mee zal zijn.

Alleen na het zien van de laatste 2 filmpjes baal ik toch wel, het is een knalcake maar ik vind die sterren toch wel een groot minpunt. In het hoge tempo zijn de sterren toch wel erg opvallent terwijl dat ik graag die titanium boeketjes wil zien. De knal word er niet minder van alleen het perfecte beeld van een knalcake is weg.

Ik weet niet of dit bij alle/meerdere Mega Boosts het geval was?

Op het filmpje van Pigi zie ik meer een blink/glitter cake dan een salute cake. Gelukkig deze nog niet in bestelling gedaan want voor dit effect is de cake toch wat te duur.

Ik vond deze minder hard als de silver slaute en er komen idd boektjes uit die toch heel wat meer zijn als een paar sterren zoals je die bij ss wel eens ziet.

Wat een ruk zeg op de laatste filmpjes als je in gedachte houd dat deze cake word verkocht als knalcake. Ziet er heel anders uit dan op t filmpje van de demo van Wolff zelf, daar zie je ook wel wat sterren maar toch.. Toch blijf ik optimistisch en neem ik mijn woorden terug als ie met o&n wel zo goed presteert als op t eerste filmpje.

Het einde doet het ehm natuurlijk. Dat heeft mij overgehaald dat ik deze cake waarschijnlijk ga aanschaffen. De knal is voor nederlandse begrippen hard!

Ook net live gezien : kleine mines, kleine boeketten maar o wat een salute klappen komen er uit dit prachtblokkie, echt een waardig concurrent van de andere knalcakes.

Wat me wel opvalt is dat net als afgelopen jaar bij de silver salute ook hier cakes bij zitten met een mooi ti boeketje en met van die lelijke verdwaalde sterren.

Ik was zelf erg in mijn nopjes over de versie met de mooie strakke ti boeketjes.
Hopelijk zijn alle 12 die ik besteld heb dan ook zonder die verdwaalde sterren.

En wat zou hier nou de oorzaak van?

grtz

Suuuuuuuuuuuuper cake dit! net gezien op een demo man man man wat een geweld. de knallen zijn hoorbaar minder hard als de SS maar als hij in dat hoge tempo begint te schieten vergeet je dat al gauw. heerlijk! wat ik inderdaad wel erg jammer vond waren inderdaad de verdwaalde sterren die er in grote getalen vanaf kwamen dit maakte het effect een stuk minder mooi waardoor het goedkoop lijkt. de kleurrijke mines eronder waren ook erg gaaf. verder een super cake die zeker de moeite waard is!

EDIT: hier mijn filmpje van gisteren tijdens de demo van Mantel-tweewielers
de Megaboost per 2 geschoten:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

hier zie je ook goed de in enorme getalen verdwaalde sterren nog meer als bij de Silver Salute.

Laatst bewerkt:
Deze cake verbaasde me toch gisteren op de demo, de sterren zijn niet heel opvallend, en de knal overheerst zeker, maar de prijs vind ik het toch net niet waard, een knalcake hoort voor bijna 1,- per stuk geen sterren te hebben. Mines waren wel erg mooi, en de tempoversnelling had ook impact!

Back
Bovenaan