[Dynasty] Mega Boost

Lesli vergeet je nog in het rijtje en je vergeet Breeschoten en een beetje schuurmans ook nog..
maar je hebt gelijk ik ben ook teleur gesteld.

Ik ga' m ook niet meer aanschaffen, te duur naar mijn smaak. Maar reactie als "op de brandstapel dat tuig" is natuurlijk buiten alle proporties. Doe normaal en koop 'm dan gewoon niet. Er zijn zat spullen bij "dat tuig" die nog zeer de moeite waard zijn om aan te schaffen. En dat is ook bij de andere merken zo.

3Xh:
De linker stond tijdens de demo een stukje naar achteren gezien vanaf de filmplek. Als je er meer naar links stond deden beide Megaboosts het wel even goed.

kijk nu is goed na het filmpje hier boven..
mij viel het gister op de demo ook al op..

De Rechter knalde als van ouds lekker luid..
Maar de linker... is dat een Nieuwe.. want het verschil vond ik namelijk erg groot!!
De linker bleef echt een flink stuk achter in knal wat je niet goed hoord op film..
Erg wisselende kwaliteit dus...
Heb je geluk heb je een dikke knal cake met oudjaar..
Heb je peg dan heb je een prut knal cake waar je ook nog eens teveel voor betaald..
Nee niet echt constand van kwaliteit en uitwerking!

Mooie film man..
Die gekleurde mines blijven wel echt tof aan deze cake. Hij gaat niet meer helemaal los op het laatst maar in salvo´s. Vind ik minder. Dat met de forse verhoging maakt dat ik deze niet meer zal aanschaffen. Wolff moet op gaan passen dat zij zich niet een beetje uit de markt aan het prijzen zijn.

Zoals al eerder gezegd is deze cake echt gigantisch achteruit gegaan de afgelopen jaren. Dit is zeer zonde, want deze had toch altijd wel een uniek tempo wat nu vervangen is door rare salvo's op het einde. Ook lijkt hij minder hard te knallen als dat hij ooit gedaan heeft, dit samen met de nog hogere prijs is deze zijn geld echt niet meer waard.

Filmpje het mooist in HD:

Heb hem ook voor het eerst gehad inderdaad nadat ie altijd op een demo wel interessant leek, maar dan kocht ik hem niet... Dit keer dus wel en hij beviel prima, wachtend op het tempo en dan gaat ie als de brandweer, mooi!

Gezien de positieve reacties ook maar een karton nog gehaald. De 2010 versie dus met de razende tempoversnelling ipv salvo's. Wordt een gaaf project!!

Wat een cake is dit hahahaha! Deze ging ga maar door joh, had een karton van deze cake, dit jaat zeker 2! Knallen waren trouwens echt heerlijk!

Heerlijk haha, had er ook eentje van een eerdere lichting en die ging er weer flink op los, topbak! :)

Back
Bovenaan