Crocodile

demo_schuurmans_215.jpg

Dit is een beest! Een geweldige fluitbak met 750 schoten en een goede prijs. Tijdens de demo van Schuurmans werden er drie afgestoken, dat was pas een geweld. Maar per stuk zijn ze ook in een gruwlijk tempo. De groene en rode kleuren geven een leuk bijeffect. Kopen!

Wat een gruwlijk foto Ruben, echt super mooi!
En de Crocodile is een erg goede fluitbak, een van de beste vind ik. Heb m daarom ook elk jaar nog gehad.:)

Inderdaad 2 jaar geleden ook bij ons voor het eerst voor de deur gelegen... Helaas heb ik me het andere jaar verdiept in een andere fluitbak. Zo heb ik de duizend schots van Proline uit geprobeert, maar helaas spijt nu dus dit jaar maar de Crocodile. Een echte topper, en vooral mooi 'de groene en rode staartjes op het eind'.

Laatst bewerkt:
Ik had de crocodile dit jaar weer, en hij was weer stéén en steengoed.
Hij mag dan wel wat kosten, maar hij is het zeker waard.
Cake gaat zo snel en fluit zo hard, ik persoonlijk vind het de beste fluitcake die er is. Dit jaar zeker weer in de collectie

Fred, je treft het weer :wink: Ik heb deze cake van jou gefilmd! Hier is ie dan!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik ben zelf ab-so-luut geen fan van fluitcakes. Ik heb er gewoon weinig mee. Maar toen ik deze zag, ging ik toch wel een beetje overstag. Deze cake heeft meerdere kleuren, en verschillende fluittonen. Ook is het tempo perfect. Goed snel en hard, maar ook kleine pauzes om de spanning op te bouwen.
Mag denk ik wel tot de betere 500-grams fluitbakken gerekend worden.

Ook hier was hij er weer te vinden. Wat een cake blijft het ook. Eén (zo niet DE) van de beste cakes uit het assortiment van Schuurmans Vuurwerk. Een supertopper met een waanzinnig tempo. Hier ging hij binnen een aantal seconden leeg. Iets waar veel andere fluitcakes veel van mogen overnemen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een mooie fluitbak! De verschillende fluittonen, de kleuren en het lawaai natuurlijk, doen het helemaal. Kijken of ik er 7 kan scoren :>

Ik vind dit nog steeds de beste fluitbak die verkrijgbaar is (van dit soort dan... Sky screamers/Falcon vind ik een ander soort). Vandaag 2 tegelijk de lucht in. Wat een herrie. Mooie gekleurde fluitsporen en verschillende tonen. Toppertje hoor!

Deze fluitbak doet het als opener (gecombineerd met een knalblok) altijd goed in de straat.
Met korting komt die ruim onder de 50 euro en dan is het nog net te doen.
Verwacht wel dat de prijs eind dit jaar naar de 55 euro zal zijn gegaan en dat is toch echt te veel voor zo'n fluitblok!
Zeker als je nu de goedkopere alternatieven bekijkt die zo veel beter zijn geworden.

Back
Bovenaan