[Dynasty] Dragsters

helemaal waar lev-he. ik vind deze cake geweldig. hij heeft zeer grote palm effecten met veel kleur. en een goede harde burst.hij is voor mij een van de beste cakes onder de 500 gram.

Laatst bewerkt:
Jongens welkom in Nederland. De euro is al ongeveer 6 jaar ingevoerd. Get over it.
Als je vuurwerk voor weinig geld wilt hebben moet je naar Beverwijk.
Voor kwaliteit betaal je nou eenmaal. Onze reacties liegen er niet om.
Ik zeg altijd als ik voor 400 euro vuurwerk op heb zitten stoken heb ik voor 4000 euro plezier.

Beverwijk is ook niet meer zo goedkoop. En ze verkopen nu ''eigen merk'', King's Crown, zijn ze qua kwaliteit ook op achteruit gegaan.

On topic dan maar weer.

Jeeeeemig!!!
Wat een cake zeg! Dit zijn de jongens die ik graag in mijn assortimentje heb zitten.
Max gevuld per tube, felle kleuren en ook de richtprijs is fijn.
Heb ong. 200 euro te besteden, deze komt er zeker in!

Ja, dat filmpje op vuurwerk-tilburg.nl is de oude versie van de pot. Deze was tot afgelopen jaar te koop. De pot is nu compleet veranderd en alleen de naam en label is gehouden.

toch wel een van de potten.waar ik echt een kick van krijg. want hij is echt gemaakt voor de liefhebber.

Laatst bewerkt:
Vraagje aan degene die de demo hebben bezocht:
Welke zouden jullie aanraden, als je moest kiezen tussen Dragsters en Sniper?

Ik neem ze beiden, maar als antwoord op jouw vraag:
Ga je voor geweld dan neem je de Dragsters, enorm tempo en zware burst.
Ga je voor een supermooie cake met prachtige combi-effecten zoals mines en kamuro dan neem je Sniper.
Een ander advies: bezoek een demo en laat je overtuigen.

Ik heb ze allebij geselecteerd als "alleen het beste" dus allebei op de demo van de Rijswijkse Vuurwerkhal te zien.
Van beide worden er minimaal 3 geschoten.
Tot ziens bij de demo op 6 december in Rijswijk.

EXTREEM is wat mij betreft toch wel een beetje overdreven, hoor!
Zojuist in Rijswijk geweest en kan zó vijf cakes opnoemen die daar geschoten zijn en toch echt harder knallen. Maar desondanks een goed produkt!

Inderdaad de effecten waren iets minder groot en de burst was ook niet heel hard.... maar wel hard en groot genoeg voor de € 25,- die ik er voor heb betaald.
De effecten in boeketten zijn echt prachtig, mooie kleuren en glitter en blink effecten. TOPPERTJE.

Op een open veld is de knal minder hard dan tussen 3 flats. Over de knal krijgen we na oud en nieuw denk ik nog wel discussies over :bye:

Back
Bovenaan