[Dynasty] Dragsters

op film kan je deze pot al beoordelen op een 7-8... laat staan in het echt. de kleuren zijn feller, mooier. de burst zijn zoveel malen harder, je voelt hem echt in je hart en de boeketgrootte is gigantisch. ik hoef nooit meer naar belgie als ik die zie! echt een aanrader. 100 % mijn favoriet van dynasty dit jaar!

Dit is een hoge prijs, maar als je kijkt naar de uitwerkingen is hij deze prijs zeker waard!
Gigantische effecten, heldere kleuren en een harde burst. Wat wil je nog meer?

Ik ga overwegen om deze te kopen.

Wat een walgelijk mooie bak is dit zeg !! . Helemaal mijn ding !!!.
Met 20% voorverkoopkorting......konden er wel eens 4 mee de koffer in gaan .......

Grtz
Mek

Mooie cake, niks op aan te merken.

Toch denk ik dat er voor dat geld wel iets beters te vinden is.
Naar mijn mening klopt de prijs/kwaliteit bij deze cake niet.

Mooie cake, niks op aan te merken.

Toch denk ik dat er voor dat geld wel iets beters te vinden is.
Naar mijn mening klopt de prijs/kwaliteit bij deze cake niet.

probeer maar uit te zoeken welk pot dat is;)
natuurlijk blijven smaken verschillen. maar laten we de standaard factoren eens erbij halen:

1. boeketgrootte
2. burst, knal
3. felheid kleur
4. hoelang een boeket de lucht in blijft hangen
5. combinatie van effecten en opbouw

aangezien ik deze factoren bijna altijd gebruik bij de keuze van mijn vuurwerk, kom ik tot conclusie dat dit echt MIJN pot is, zo ook de sniper!

*pakt kaak van toetsenbord*

Deze cake doet mij denken aan de introductie van Panter, vorig jaar. Iedereen laaiend enthausiast, en met reden!
Prachtig deze bak, ik ga deze dan ook zeker halen!

mooie tails, leuke glittering, top!

Vincent

P.S. wat was de afstand waarvan jullie filmden?

probeer maar uit te zoeken welk pot dat is;)
natuurlijk blijven smaken verschillen. maar laten we de standaard factoren eens erbij halen:

1. boeketgrootte
2. burst, knal
3. felheid kleur
4. hoelang een boeket de lucht in blijft hangen
5. combinatie van effecten en opbouw

aangezien ik deze factoren bijna altijd gebruik bij de keuze van mijn vuurwerk, kom ik tot conclusie dat dit echt MIJN pot is, zo ook de sniper!

Extreme Salute:)

P.s. ik zeg zeker niet dat ik deze cake slecht vind, alleen de prijs vind ik aan de hoge kant!

18 of 19 schots pot heren?
In de openingspost staat namelijk 18, maar qua vorm zou je aan een 19 schots pot kunnen denken, wat is het nou?

Erg net potje:). Heel fijne effecten.
Wolff heeft weer een flinke berg mooie producten voor ons in petto:cool:.

Extreme Salute:)

P.s. ik zeg zeker niet dat ik deze cake slecht vind, alleen de prijs vind ik aan de hoge kant!

Hey,

Dit ben ik zeker met je eens, de nieuwe producten zijn stuk voor stuk prachtig, maar gewoon te duur. Dit is 2 euro per shot hoor, 5 hollandsche florijnen :bye: en mensen lopen hier te praten alsof het allemaal goed geprijsd is, +/- 20 - max25 euro dat had een goede prijs geweest.

groetjes,

junkie

dat zou wel heel erg mooi zijn voor woorden, 20-25 euro. vergelijk andere 19 schots potten eens, allemaal ruim boven de 30 euro. bij dit stukje vuurwerk moet men naar alle factoren kijken, zoals kleur, de burst, de grootte, effectcombinatie...

prijs is vergeleken met wat je krijgt, echt WEL waard!

Hey,

Dit ben ik zeker met je eens, de nieuwe producten zijn stuk voor stuk prachtig, maar gewoon te duur. Dit is 2 euro per shot hoor, 5 hollandsche florijnen :bye: en mensen lopen hier te praten alsof het allemaal goed geprijsd is, +/- 20 - max25 euro dat had een goede prijs geweest.

groetjes,

junkie
€1,83 per shot, = 4 gulden...maar in mijn omgeving rekenen enkel 75+ers nog om... :bye:

€1,83 per shot, = 4 gulden...maar in mijn omgeving rekenen enkel 75+ers nog om... :bye:

De gulden is een euro geworden, laten we het daar maar op houden.....
helaas is het salaris niet verdubbelt. Maar om er nu maar zo makkelijk over te gaan denken?

Zeg eens eerlijk, als je vroeger een 18shots pot zag staan voor 72 guldens.... geen haar op je hoofd hoor dat kan ik je wel vertellen!

:rolleyes:

hoihe

Jongens welkom in Nederland. De euro is al ongeveer 6 jaar ingevoerd. Get over it.
Als je vuurwerk voor weinig geld wilt hebben moet je naar Beverwijk.
Voor kwaliteit betaal je nou eenmaal. Onze reacties liegen er niet om.
Ik zeg altijd als ik voor 400 euro vuurwerk op heb zitten stoken heb ik voor 4000 euro plezier.

Jongens welkom in Nederland. De euro is al ongeveer 6 jaar ingevoerd. Get over it.
Als je vuurwerk voor weinig geld wilt hebben moet je naar Beverwijk.
Voor kwaliteit betaal je nou eenmaal. Onze reacties liegen er niet om.
Ik zeg altijd als ik voor 400 euro vuurwerk op heb zitten stoken heb ik voor 4000 euro plezier.

zo dan, even precies omschreven hoe ik me dus ook voel, geweldig!:D :bye:

Back
Bovenaan