jejestilo074
VWC lid
Liever blauw en groen dan het oersaaie geel met een beetje crackling
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mooie cake, niks op aan te merken.
Toch denk ik dat er voor dat geld wel iets beters te vinden is.
Naar mijn mening klopt de prijs/kwaliteit bij deze cake niet.
probeer maar uit te zoeken welk pot dat is![]()
natuurlijk blijven smaken verschillen. maar laten we de standaard factoren eens erbij halen:
1. boeketgrootte
2. burst, knal
3. felheid kleur
4. hoelang een boeket de lucht in blijft hangen
5. combinatie van effecten en opbouw
aangezien ik deze factoren bijna altijd gebruik bij de keuze van mijn vuurwerk, kom ik tot conclusie dat dit echt MIJN pot is, zo ook de sniper!
18 of 19 schots pot heren?
In de openingspost staat namelijk 18, maar qua vorm zou je aan een 19 schots pot kunnen denken, wat is het nou?
Extreme Salute
P.s. ik zeg zeker niet dat ik deze cake slecht vind, alleen de prijs vind ik aan de hoge kant!
€1,83 per shot, = 4 gulden...maar in mijn omgeving rekenen enkel 75+ers nog om...Hey,
Dit ben ik zeker met je eens, de nieuwe producten zijn stuk voor stuk prachtig, maar gewoon te duur. Dit is 2 euro per shot hoor, 5 hollandsche florijnenen mensen lopen hier te praten alsof het allemaal goed geprijsd is, +/- 20 - max25 euro dat had een goede prijs geweest.
groetjes,
junkie
€1,83 per shot, = 4 gulden...maar in mijn omgeving rekenen enkel 75+ers nog om...![]()
Jongens welkom in Nederland. De euro is al ongeveer 6 jaar ingevoerd. Get over it.
Als je vuurwerk voor weinig geld wilt hebben moet je naar Beverwijk.
Voor kwaliteit betaal je nou eenmaal. Onze reacties liegen er niet om.
Ik zeg altijd als ik voor 400 euro vuurwerk op heb zitten stoken heb ik voor 4000 euro plezier.