[Dynasty] Dragsters

Ik vind het een mooie cake. Maar 33 euro is hij niet waard. Geef mij maar een Heavy 5 voor dat geld.

:bye:

ik neem hem dit jaar, vindt de uitwerkingen mooi en groot en de burst is ook goed + een mooie finale! Daarnaast heb ik ook de panter.

Afrader. Bij mij knalde de complete pot op de grond uit elkaar. Leuk voor de omstanders!

Dat risico blijf je altijd houden, het blijft handwerk he?
is geen reden om een cake wel of niet te kopen, want dan moet je gewoon al het vuurwerk laten staan.

Heb hem net weer eens op een demo gezien en moet zeggen dat hij me deze keer niet tegenviel. Goede burst, grote boeketten, mooie groene kleur.

Net gezien bij demo in Naarden en ik vondt hem juist wel tegenvallen. Had wel wat meer verwacht voor die 35 euro. De Xplosion van Wolf? ( B & W )was 10x beter
_________
Lucca

Laatst bewerkt:
ik had em dit jaar ook, maar hij ging niet helemaal goed.. de gouden palmen en de groene strobe waren net als altijd mooi. Maar bij mij waren de blauwe parels duidelijk paars! Hierdor werd de pot zelfs mooier! jmmr dat ik em niet heb gefilmd.. Ik vond hem niet minder mooi als de panter die ik ook had!

Heeft iemand misschien nog een film van de OUDE dragsters? Dus de variant met andere effecten, van vóór 2008?

Dit is echt een super bak en voor mij is hij het geld dubbel en dwars waard!
Inmiddels zit ie al 2 jaar in mn collectie en dit jaar staat hij zelfs 2x op de lijst ;)

Deze cake blijft zijn ongekend harde burst houden en dat vind ik echt top om te zien! Heerlijke cake die flink hoog schiet en alsnog een lekker burst heeft. Dat samen met de mooie boeketten blijft het een super pot.

Filmpje per 2:

(HD)

Werkelijk een prachtige cake! Wilde hem al een aantal jaar hebben,en dat is gelukt. Golden strobe willow,with green pearls. Golden strobe willow with green and blue pearls. Brocade crown with green strobe. Erg mooie effecten allemaal. Maar hij kan nog een tikkie mooier. Maak er een 19 schots van,500 gram. Golden strobe mine als begin,en onder de bombette,s een mooie strobing tail.

Werkelijk een prachtige cake! Wilde hem al een aantal jaar hebben,en dat is gelukt. Golden strobe willow,with green pearls. Golden strobe willow with green and blue pearls. Brocade crown with green strobe. Erg mooie effecten allemaal. Maar hij kan nog een tikkie mooier. Maak er een 19 schots van,500 gram. Golden strobe mine als begin,en onder de bombette,s een mooie strobing tail.

Dat zou inderdaad super zijn! Voor een introductie prijs van 39,95 o.i.d. ik vind de huidige prijs van 38,95 behoorlijk veel als je na gaat dat ik hem 3 jaar geleden nog voor 30 euro kon kopen..

Back
Bovenaan