jejestilo074
VWC lid
Maar even over de knal. Daar was iedereen zo dik enthousiast over. Hoe zit het dan met de Dynamite van Katan. Die knalt Dragsters wel eruit toch ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Damn, jullie overal in 't land met die stuntprijzen. Bloedjejaloers ben ik! Hier alle adviesprijzen, zonder korting, zonder extraatjes :(
Ik heb een mailtje naar Wolff gestuurd betreffende het kwaliteitsverschil van de Dragsters potten.
De reactie van Wolff (zeer netjes dat ze reageren);
"Bedankt voor je mail.
Graag willen wij wat toelichten naar aanleiding van je mail.
Normaal gesproken steken wij tijdens onze demo begin september producten af die al in grotere aantallen geproduceerd en bij ons binnen zijn gekomen.
De Dragsters en Daybreak waren daarop een uitzondering dit jaar. Deze potten waren medio juli nog niet in productie genomen. We hebben toen de leverancier gevraagd toch een “sample” van de Dragsters en Daybreak op te sturen om onze dealers zoveel mogelijk te kunnen laten zien.
Om je de waarheid te vertellen waren ook wij een beetje verrast door wat wij zagen op onze eigen show. Na de show hebben wij dan ook onze eigen opname in China, van medio augustus, gecheckt en zagen wel wat verschil met datgene wat we zagen op onze eigen show. Uiteraard hebben wij hierover contact met onze leverancier gehad. Hij was nog steeds van mening dat hij een correct monster had gestuurd.
Wij zien nu, net zoals U, tijdens de shows in den lande dat de Dragsters weer de cake is die wij in China hebben gezien, gefilmd en ingekocht. Een pot die ons toen opviel door een goede burst met blauw/groene effecten. Ik zie die effecten ook terug maar ik deel U mening dat ze wat minder zijn dan het “sample exemplaar” wat getoond werd op onze dealerdemo begin september.
Een voorbeeld waarbij het tegenover gestelde het geval is de cake Daybreak. Die viel ons op onze dealershow wat tegen, maar in de shows bij de dealers in den lande komt de Daybreak juist weer terug zoals wij hem in China gezien en ingekocht hebben. Misschien een zwak excuus maar vuurwerkproductie blijft handwerk dus soms zie je, vooral bij “samples”, wat verschillen. Producten uit een “productielot”vertonen deze verschillen veel minder. Hopende hiermee u voldoende te hebben geïnformeerd verblijven wij."
Wat mij betreft een zeer nette reactie, met duidelijke en begrijpelijke uitleg. Waarmee Wolff wat mij betreft hun professionaliteit wederom aantoont.