[Dynasty] Dragsters

ZnPyro vertelde mij ook dat Wolff in China ontzettend te spreken was over de Cyclone, deze valt op het filmpje heel erg tegen. Ben wel benieuwd of deze in het echt toch ook net zo goed is, net als bij Daybreak het geval was.

Dragsters, zoals te lezen over het verhaal van eschr, valt ietwat tegen in vergelijking met wat er in China is vertoond en op de demo avond van wolff Vuurwerk. teleurstellend voor velen partijen. maar het blijft een pot met erg harde bursts.. alleen de sterren ontbreken ietwat, helaas, maar niet alleen de Cyclone viel tegen, maar ook de cool beauty bijvoorbeeld... die waren volgens Jeroen en Harry echt ongelofelijk mooi... en dan kun je het zien als een Sniper-achtige pot... jammer, maar al die foutjes komen denk ik door de olympische spelen... hopelijk volgend jaar minder fouten in China!

Azn,

Heeft men dit in china niet expres gedaan?

Eenmaal in nederland aangekomen kan je het lastig terugsturen, eventueel nieuw vuurwerk laten maken zou dan te laat aan komen en teveel rompslomp opleveren. Dit weet men in China ook. Het kruit wat ontbreekt in de uiteindelijk ontvangen potten door wolff valt op 1 potje relatief gezien mee, maar op een container vol is dit natuurlijk een hele hoop. Minder kruit in de potten leverd de Chinezen een goedkopere productie op en dus een hogere winstmarge!

Ik weet niet hoe wolff de productie heeft geregeld in china, maar als die is uitbesteed aan een fabriek. Dan lijkt het mij een mogelijke optie, zeker in combinatie met de stijgende prijs van grondstoffen. Is nu eenmaal een risico van uitbesteding.

Gelukkig zitten er ook producten als battle bij die mij hebben verbaasd(Boeket groter als panter)

Groetjes,

200mm

Ik heb deze gister gezien bij de vuurwerk demo van vuurwerk hol. En ik vond hem echt mooi! Veel mooier dan wat er op de filmpjes te zien waren van deze pot. Zeker een aanrader :D

Ik heb deze gister gezien bij de vuurwerk demo van vuurwerk hol. En ik vond hem echt mooi! Veel mooier dan wat er op de filmpjes te zien waren van deze pot. Zeker een aanrader :D

Oojaa lekker is dat dan.....bijna iedereen die de recente demo's hebben bezocht zijn het alle met elkaar eens dat de dragsters juist tegenvalt ten op zichte van de Wolff demo in september.

Jij beweert nu het tegenovergestelde ? :shocked:

Ben benieuwd....

Verklaar je Nader

Azn,

Heeft men dit in china niet expres gedaan?

Eenmaal in nederland aangekomen kan je het lastig terugsturen, eventueel nieuw vuurwerk laten maken zou dan te laat aan komen en teveel rompslomp opleveren. Dit weet men in China ook. Het kruit wat ontbreekt in de uiteindelijk ontvangen potten door wolff valt op 1 potje relatief gezien mee, maar op een container vol is dit natuurlijk een hele hoop. Minder kruit in de potten leverd de Chinezen een goedkopere productie op en dus een hogere winstmarge!

Ik weet niet hoe wolff de productie heeft geregeld in china, maar als die is uitbesteed aan een fabriek. Dan lijkt het mij een mogelijke optie, zeker in combinatie met de stijgende prijs van grondstoffen. Is nu eenmaal een risico van uitbesteding.

Gelukkig zitten er ook producten als battle bij die mij hebben verbaasd(Boeket groter als panter)

Groetjes,

200mm

hoi 200mm,

ik begrijp je twijfels over China, maar zoals ik al zei komt dit voornamelijk door de olympische spelen... de order zijn al gemaakt en ze lopen misschien tegen die tijd achter met de productie.. isschien hebben ze bewust dit gedaan, maar dat levert voor hen in de toekomst een slechte naam en geen goeie klanten... wat heb je daar aan, als vuurwerkfabriokant?

ik denkt echt dat het door de olympische spelen komt... maar dat zijn zaken waar ik verder niet veel van af weet..

naar mijn mening is de Dragsters op de normale shows wat minder als op de demo, puur omdat de sterren ontbreken... de "palm" effect en de burst is er nog steeds!

Ik moet eerlijk bekennen dat de Dragsters mij tijdens de jaarwisseling 100 % is meegevallen.

De boeketten waren dit keer dus wel mooi groot van omvang met een burst die ook ok was........en jawel zelfs de sterren zaten er lekker bij......wat dus bij de demo's duidelijk ontbrak.

Offtopic:

Heb nog aardig wat film materiaal voornamelijk van dynasty, ik zal een dezer dagen proberen wat online te zetten.

gegroet

:bye:

De bursts van de Dragsters waren de hardste van mijn siercakes. Maar de effecten vond ik niet echt geweldig. Niet echt volle effecten en maar dun goud.
33,- vind ik teveel gevraagd.

ja, beetje veel geld maar het donkere goud was erg mooi, zeker met de andere kleuren in het midden. Mooi ding hoor

Ik vond de Dragsters een beetje tegenvallen, had er meer van verwacht. De burst was prima maar het effect was minder vond ik. Volgend jaar maar een extra Sniper of Panter kopen:wink:

Vond de finale van de Dragsters wel schitterend, de kamuro's kwamen bijna tot de grond.

Laatst bewerkt:
Ik heb hem dit jaar ook gehad. Viel inderdaad zwaar tegen. Opzich geen verkeerde pot. Maar door de verwachtingen (bekend dat die bijgesteld zouden moeten worden) viel hij wel echt tegen! Hij schoot hem tussen de volgende potten: ceasar, panter, new york, sniper. Sja. in dit rijtje past hij gewoon niet. boeketten zijn vrij klein en hij is ook vrij langzaam. Jammer maar helaas.

p.s. lelijk is vind ik hem overigens niet. Meer middelmaat.

ik vond hem ook zwaar tegen vallen met uitzondering van de finale die was prachtig maar of die weer op mijn lijst komt, nee.

Weet iemand of deze pot (n.a.v. voorgenoemde redenen) misschien in adviesprijs zakt? Voor 25 euro zou hij nog wel kans maken, maar anders...

Had hem op mijn lijstje staan, maar na de negatieve reacties laat ik hem toch maar staan denk ik..

Het goud vind ik erg fraai (:p), maar jammer dat van de peony of glittering, wat er ook bij hoort, weinig te zien is.. Wat vond je er zelf van Pigi?

Het goud vind ik erg fraai (:p), maar jammer dat van de peony of glittering, wat er ook bij hoort, weinig te zien is.. Wat vond je er zelf van Pigi?

Het is zeker geen slechte cake. Ik vind vooral de finale goed.
Ik had nog niet eerder een cake gehad waarbij de finale (bedoelt) zo laag komt.
Maar ik zal hem zelf niet nogmaals kopen omdat je voor 33 euro andere cakes kan kopen die mooier zijn.

Back
Bovenaan