[Dynasty] Cape Town

Zat der eentje niet op te letten in de fabriek denk ik hahaha.

Maar wat een mooie pot is dit zeg, een van de beste nieuwkomers in die prijsklasse naar mijn mening!

Los van de uitstekende prijs is dit op zichzelf al een erg leuke cake. De tails en groene sterren lijken in een soort van cirkel uit elkaar te spatten. Daarnaast mooie glitters. Naar mijn mening zeker een aanrader.

Hij heeft dezelfde prijs als de Battle die ik al super vind, maar deze overtreft hem in mijn ogen zelfs en daarom heb ik deze ook besteld .

ga deze ook bestellen. voor de 13.50euro kun je hem natuurlijk niet laten liggen. erg mooie effecten voor zo'n goedkoop potje. waarschijnlijk ga ik hem de komende weken nog wel op een demo zien:)

Nou, gezien de vele positieve reacties moet ik deze ook maar bestellen denk ik :D

Morgen de demo van steenbergen bezoeken, en zal hem daar live kunnen zien.

Volgens mij is die ene die om en om schiet gewoon aan 2 kanten aangestoken :bonk:. Want die normale schiet zijn tweede effect pas als de om en om opgeschoten is :P

Leuke cake, echter geen opvallende gast op de demo van steenbergen zojuist. Burst was niet bijzonder te noemen en boeketgrootte was niet om van om te vallen. MAAR, voor de prijs van maar 13,50 een goed bakkie. Heb hem zelf ook al 2x besteld, leuk voor de vooravond. Om 00:00 zal je de show er niet mee stelen vermoed ik.

Het was op de demo idd een leuk ding maar ik had er wel meer van verwacht. Gezien de beelden van Wolf. Maarja, die komen waarschijnlijk uit China.... Al met al toch een aardig dingetje...

Het was op de demo idd een leuk ding maar ik had er wel meer van verwacht. Gezien de beelden van Wolf. Maarja, die komen waarschijnlijk uit China.... Al met al toch een aardig dingetje...

Is toch vreemd dan, op de Wolff demo in september presteerde deze cake uitermate goed.:rolleyes:

Edit: Ik moet wel zeggen, deze cake is pas vorig weekend binnen gekomen uit China, weet niet of Wolff tijdens de demo's die ervoor geschoten zijn samples heeft gebruikt? Dat zou de enige reden kunnen zijn van de teleurstelling van velen die ik me kan bedenken.

Laatst bewerkt:

Komen ze niet allemaal uit China dan? :p

Jammer dat hij wat tegenviel, als ik hem kan krijgen wil ik hem toch gewoon aanschaffen, lijkt me voor het geld toch een leuke cake :)

Ook ik heb deze vanavond in Steenbergen gezien. Moet zeggen dat ik het een goede cake vond.
Voor dit geld absoluut een topcake met leuke blinkereffecten.

Deze vond ik minder goed als op de Wolff demo, maar daarnaast is het alsnog een goeie cake voor die 13,50!

Op jouw film lijken het meer waves/palm dan de tweekleurige peonies die ik tijdens de Wolff demo heb gezien. Zo lijkt hij er helemaal niet op. Jammer. Afgelopen zaterdag in Steenbergen vond ik hem ook al niet zo goed meer.

Wow, dit is wel even schrikken. De cake op deze film lijkt bij lange na niet op de cake die is getoond tijdens de Wolff demo in september.

Het filmpje van Thunderboy komt totaal niet overeen met de Cape town die tijdens de Wolff demo in september werdt geschoten. :sad:

Zoals ie nu op film staat is het geen aanrader meer, uitwerking van de effecten zijn niet meer mooi rond, kleine boeketjes zwakke crackling en magere burst, hier gaat dus een streep doorheen.

Back
Bovenaan