[Dynasty] Cape Town

3 tegelijk in fanshape kan ook best om 12 uur :-)

Maar inderdaad zijn de productfilmpjes uit China niet te vertrouwen. Misschien wat voor de importeurs om deze gewoon achterwege te laten voortaan.

vond het na het zien van het productie filmpje gelijk een mooi product. alleen word je door dat filmpje flink op het verkeerde spoor gezet. na het in real life gezien te hebben heb ik hem gelijk geschrapt. naar mijn idee echt 10X niks. van de 5sterren in een vijfhoek zoals op het productie filmpje was niks van terug te zien. nu waren het er 10 die naar beneden vielen. kijk maar op het filmpje wat ik gemaakt heb op de demo van Mantel-tweewielers, per 2:
movie

Bedankt voor al je mooie films. Super gefilmd allemaal en een genot om naar te kijken.
Jammer dat deze cake zo tegen valt. Ik ga er maar van uit dat Wolff hier ook niet bewust voor gekozen heeft, want het blijft handenwerk, maar het valt toch wel op dat er elk jaar wel een pot is die echt uitblinkt op de demo en dan vies hard tegen valt.

De eerste filmpjes waren inderdaad het mooist en iedereen had er hoge verwachtingen van! Maar kom op voor € 13,00 niks te klagen toch...? Bij mij nog steeds 4 keer op de lijst!

Deze heb ik gisteren ook afgestoken. Niets op aan te merken. Gewoon een goede siercake, prachtige kleuren, goede burst en goed uitgewerkte effecten!

Goede cake, niks heel bijzonders maar ''gewoon'' goed!.. Wel leken de eefceten wat afgewerkter op het promo filmpje..

9830970.cef28486.560.jpg

Foto niet gebruiken zonder toestemming

Het is niet de klapper van de avond, maar dat kunnen zo ook niet allemaal zijn. Voor de prijs een zeer behoorlijke pot naar mijn idee. Tja, geen Panter, Sniper of Space Shooter maar ja.....

nou veel mensen die zeuren over deze pot maar ik zou niet weten waarom,als het goed is zag ik dat deze pot 11.50 kost dat is echt goedkoop.wat verwacht je dan voor dit geld bonbridge548?ik vind hem echt nettjes en niet na 20 sec weggeschoten

Vind de Pigi versie nog de beste die ik voorbij heb zien komen zeg.
Als er 1 product is dat afgelopen jaar bij lange na de demofilms niet benaderde, dan was het deze wel.

Vind de Pigi versie nog de beste die ik voorbij heb zien komen zeg.
Als er 1 product is dat afgelopen jaar bij lange na de demofilms niet benaderde, dan was het deze wel.

Daar ben ik helemaal mee eens. De prijs en de effecten zijn geen eens zo verkeerd, maar de boeketten waren wel verre weg van het niveau wat we op de demo beelden zagen. Al met al blijft het toch een goed blokje wat zeker geen miskoop is denk ik. Al, zijn er voor die prijs ook nog wel andere opties.

Back
Bovenaan