[Dynasty] Cape Town

is dit soms een soort grap of zo :p
Wat een lekkere cake voor een nog lekkerdere prijs.
een toppertje die ik eind dit jaar nog wel terugzie in mijn collectie

deze cake ziet er super goed uit, effecten lijken erg groot en mooi rond (de meeste) en de prijs is zoals ik gewend ben van wolff :P

Wat een heerlijke cake! Vooral het 2e filmpje laat dit heel goed zien, deze zit sowieso 2 keer in de collectie! :D

Retegoed man! Prima effect gewoon. Niet spectaculair, maar de kleur, effectgrootte en uitwerking zijn prima! Het mist een beetje een WOW-factor, maar als je dan de prijs van slechts 13,50 ziet, geeft DAT je toch opeens die WOW-factor! Voor dat geld kan je er nog eens wat leuks mee doorlonten! Twee stuks tegelijk? Of een fluitbatterij erbij zetten? Mines eronder van een mine cake? Opties te over!
Staat 2x op m'n wishlist.

Ziet er erg goed uit zeg:D! Zeker zijn prijsje waard denk ik zo. Zijn er nog meer mensen die deze bak live hebben meegemaakt?

Is en blijft een topper. Bij de demo zeiden we eigenlijk allemaal gelijk dat dit echt één van de beste nieuwkomers van Wolff Vuurwerk was, daar blijf ik absoluut bij. Samen met de Space Shooters.

Deze ziet er, zoals ik de filmpjes moet geloven zeer goed uit. Zit er daarom ook 2x in van het jaar :)

Back
Bovenaan