[Dynasty] Cape Town

Hele mooie pot als ik zo naar de films kijk, met een prachtige prijs. Had hem zelf ook besteld maar kreeg een vervanger.
Ik denk dat de teleurstelling meer ligt aan de verwachting na al de demoavonden. Als deze pot op die avonden in deze vorm was geschoten had iedereen het waarschijnlijk een mooi blokkie gevonden.

Een 200 grams cake voor €13,50 is inderdaad prachtig geprijsd. Voor de gemiddelde consument die voor niet te veel geld wat vuurwerk wil hebben is dit een prima cake. De effecten halen het bij lange na niet bij hetgeen we op de demo te zien kregen, maar het blijft gewoon een prima cake voor een hele goede prijs.

De Sky Action cakes, díe waren ronduit slecht, daar zou iedereen van op zijn neus kijken. Ik denk dat dat bij Cape Town niet het geval is.

Laatst bewerkt:
Ik vond hem gisteravond bij Herwijnen beter presteren dan zoals ik hem vorig jaar heb gezien op de demo's en in de straat. De boeketten zijn een stuk voller en groter. Vorig jaar toch wat kwaliteitsproblemen gehad blijkbaar...

Deze heb ik nu bij de demo van de vuurwerkhal en herweijnen gezien en ik moet zeggen dat het product dit jaar beter lijkt te zijn dan vorig jaar. Het product benaderd nu de kwaliteit van de eerste filmpjes die vorig jaar geplaatst werden.

Het is nu zeker een leuke cake voor het geld. Burstknal mag alleen net ietsjes harder.

1z149zl.png

Prima cake met volle palmen, heldere tips en langdurige blinkers.
Enig minpuntje is het ontbreken van een slotsalvo.

Elburgersc,

Laatst met oud en nieuw had ik er ook 3 stuks van leuke potten maar het tempo had iets sneller gekund en ik vind dat de boeketten iets minder vol zijn als de schoten overgaan in het groen verder is de prijs wel ok.

Beetje stil rond deze cake terwijl het toch echt een beauty is met een mooie prijs is/was ( adviesprijs 2013 is mij onbekend ). Komt het omdat het een oudere cake is en niet meer interessant is ?
Hier in ieder geval een filmpje waar hij in tweevoud wordt geschoten :

Haha slecht hoor Torrrr :D

Het lijkt daar haast om een versnelde van de variant van de Dark Hours te gaan... Wel erg mooi :D

Back
Bovenaan