Exploding Box

Ik had deze 3x in mijn collectie, mede door de positieve ervaring die ik vorig jaar hier mee had, maar dit jaar was ik ook weer volledig overtuigd van deze schat! Wat een lekkerding is dit toch, die combinatie van effecten blijft schitterend. Maar hij weet ook de hele lucht te vullen, schiet ontzettend breed, deze zit volgend jaar weer bij de collectie!:)

Zeker weten een topcake, deze heb ik helaas niet meer kunnen filmen doordat de groothoeklens uit mn handen viel en ik het filmen daarna ff compleet gehad had, maar deze en overigens vele andere royal fireworks cakes sprongen er in positieve zin uit. Echt wel de wow factor

helaas stond ik iets te dichtbij maar heb het toch zo goed mogelijk proberen te filmen.
het enige wat ik kan zeggen is waarom die ZO KORT IS:cry:

erg mooie cake, mooie uitwerking alleen mag deze cake wel iets langer duren van mij:)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

helaas stond ik iets te dichtbij maar heb het toch zo goed mogelijk proberen te filmen.

Super goed gefilmd juist , ook mooie kwaliteit beeld, bedankt voor je filmpje, leuk deze cake weer in actie te zien. Ik vind overigens hetzelfde als jou, bepaalde Royal cakes zouden van mij nog wel iets langer mogen, maar misschien zitten ze dan dik over de 500 gram heen?

Ik heb spijt dat ik deze niet gehaald heb! had hem eerst op me lijstje staan maar toch eraf gehaald voor The Fan van vuurwerktotaal dat ook zeker geen verkeerde cake is, volgend jaar alle 2 maar nemen dan haha

Lekker :D Net als dat geluid op de achtergrond :p
Erg mooie cake. Dit jaar toch weer niet genomen, omdat de 'salutes' op het einde me toch steeds weer een beetje weerhouden :sad:

Bij mij zaten er 2 lonten aan (voor en achterkant) dus je kunt hem gewoon laten beginnen met de finale.

Deze Geweldenaar is geweldig:p

Afgelopen oudjaar gecombineerd met 3x Panter(wolf vuurwerk) in W-shape
tegelijk met 2x Exploding box!(alle 5 de cakes op quickmatch)
Dit bleek een geniale combo!
Precies wanneer de salutes knallen van de Exploding box komen, komen ook de laatste 3 schoten van de Panter(wolf vuurwerk).
Gewoon weg heerlijk!!
Deze 2 cakes zijn voor elkaar gemaakt!!
Dus als je het geld er voor over hebt (of teveel hebt) moet je deze combo beslist proberen!
Een finale stuk op zich!

Laatst bewerkt:
Wat ben ik blij dat ik deze besteld heb.
Wat een prachtige cake is dit.
Dit zal zeker een geweld geven in de straat.
Bedankt voor de films.

Mooi cake voor schapelijke prijs bij GBV proline praatje over min 50-55 euro voor zulke dingen. Dan zeggen sommige ach ja die 10 euro bijv: Maar voor ruim 20-25 procent minder blijven de efecten niks minder :)

Back
Bovenaan