[Dynasty] Black Dragon Box [Ass.]

Gister de box opgehaald bij vuurwerk maarssen met 25% korting. Het enige wat ik moest doen was vuurwerkcrew achter mijn naam zetten. Heb er dus 150 euro voor betaald. Deze potten zijn daadwerkelijk 500 gram in tegen stelling tot andere potten die als 500 grammers worden verkocht. Ik ben benieuwd naar het resultaat in de straat. Op de cakes staat minimaal 8 meter afstand, lijkt mij er kort voor dit soort potten. Iedereen een goede jaarwisseling.

Gr WV

Gisteren twee van deze boxen de lucht ingeschoten. Topvuurwerk als je het mij vraagt. Alleen klapte bij één box cake c uit elkaar..

In de straat deze box een aantal malen mogen aanschouwen van buren in de buurt en hij heeft toch wel enorme effecten hoor! Veel goud. De prijs is natuurlijk wel hoog. Ik zit nu te twijfelen of de potten de prijs waard zijn en dan zeg ik ja. Na wat ik heb gezien en vergeleken met andere potten van 50 euro dan heb je met deze box een goed pakket in huis!

Echt heerlijke box met super grote effecten , tempo is niet super maar wel snel genoeg . Ik denk dat deze dit jaar weer op me lijstje komt te staan wat een superpakket :D. (filmpjes volgen nog wel)

Goed om te weten dat cake c uit elkaar gespat is. Bij mij is hetzelfde gebeurd. De 11de kogel kwam niet omhoog en explodeerde in de pot. Daarna was er nog een kogel afgevuurd. Met een minimale afstand van 8 mtr (staat op de pot)zijn dat geen leuke dingen. De andere cakes waren echt geweldig. Veel goede reactie´s gehad van de buren. Als ik zeg dat het zijn geld waar is dan zouden alle potten het veilloos moeten.

GR WV

Deze ook gehad in mijn collectie. Wat een toppers zijn het zeg :O Grote effecten, idd niet heel hoog tempo, maar zeker volgend jaar weer!

Allereerst iedereen de beste wensen en een voorspoedig jaar 2011 !
Ook dit jaar heb ik natuurlijk weer het een en ander gefilmd, en trap dit jaar af met de Black Dragon Box van Dynasty.

Hierbij dus de cakes A t\m D

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

:bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
ben zeer tevreden over dit pakket! tog was de burst op de wolf demo beter.
ag als nog was deze zeer mooi!
helaas zat er bij mij 2xa in 1xb en 1.d.

+ YouTube Video

Het plan was de complete black dragon box in 1 keer aan te steken, maar helaas kreeg 1 persoon het lontje niet optijd aan :bonk: dus op het filmpje zie je cake a, b en c

Deze hadden wij ook met oud en nieuw, we wilde ze per 2 schieten, maar 1lontje ging uit. Dus er werd er één keer per stuk geschoten en daarna 3 tegelijk. Ik moet zeggen het zijn super mooie cake's! Zeker wel een aanrader, voor die 50 ps

De eerste
+ YouTube Video

3 Tegelijk
+ YouTube Video

Gegroet<3

He whoep, je hebt de red dragon gepost in het black dragon topic.

Het zijn dan wel dezelfde productuitwerkingen maar toch ;)

He whoep, je hebt de red dragon gepost in het black dragon topic.

Het zijn dan wel dezelfde productuitwerkingen maar toch ;)

Gezien het dezelfde uitwerkingen zijn, is het juist handig om die films in de verschillende topics te hebben natuurlijk. Mensen die enkel de Red Dragon Box kunnen kopen, kijken hier niet, en omgekeerd is dat ook zo, maar ze hebben dan wél de films. :p

Ik vond het goeie cakes alleen het tempo was wat laag, de box heb ik nog in mijn bezit, zonde om weg te gooien :p
Ik had 2x de C in mijn box zitten, vond ik zelf niet verkeerd :p

mvgk5l.jpg

15ouw0n.jpg

2lyq9k.jpg

Laatst bewerkt:
Tsjonge jonge, je betaalt je dus "bont en blauw" voor dit pakket, en dan krijg je vervolgens een dubbele cake in doos. Voor dat geld zouden ze wat meer rekening mogen houden met wat ze er in stoppen als je het mij vraagt. :bonk:

Niet dat het er wat toedoet maar de doos is mooier afgewerkt dan de cakes zelf.

Had deze box dit jaar ook. Harde Burst, Grote boeketten... Enig min puntje vind ik het tempo wat de cakes hebben. Dat mag wel een tandje sneller.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Deze moeten ze echt los verkopen in Dynasty Collectie. lekker tempo die C :D

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Prachtig gefilmd Dmen! Heerlijk geluid ook.

Vind het lage tempo ook wel iets hebben, zo kun je er volop van genieten. Wie weet zitten ze in mijn collectie komende jaarwisseling.

Ik had hem afgelopen jaar ook. Vrij aan de prijs, maar dan heb je ook wat naar mijn mening. 4 pracht cakes met mooie effecten en kleuren. Zeker een aanrader als je het geld er voor over hebt.

Deze is nu ook verkrijgbaar bij Loots. Daar kost hij €142.50. Toch aardig prijsverschil met de €199 die ze in Nederland vragen. Vaak krijg je bij je bestellig ook nog iets extra.

Dat denk ik niet Denjo. In Nederland gelden hele andere regels qua belasting en verkoopregelgeving e.d. zodat het vuurwerk sowieso duurder is dan in de omringende landen.

Back
Bovenaan