[Dynasty] Black Dragon Box [Ass.]

WTF is hier mee gebeurd!
ZONDE ZONDE!
geen groot boeket meer.
Geen fluiters meer.
Tempo nog trager.
Wolff wat zijn ***lie in godsnaam aan het doen??
Regel op zijn minst een Mannetje die voor jullie in china shopt en alles in de gaten houd.
Dit is niet de enigste product die achter uit is gegaan.
Denk aan Sniper, Monster trio,Battle enzv.
IK VIND JULLIE EEN TOP BEDRIJF.
Maar als jullie zo door gaan is dat TOP er zo van af!

Laatst bewerkt:
Wat is er dit jaar nog meer achteruitgegaan dan? Ik zie namelijk juist vooruitgang. Kijk bijvoorbeeld eens naar de Sniper, die was het eerste jaar top, daarna was het drama....als ik nu op de demo's weer kijk, dan zie ik het toch meer en meer zoals ie eerst was...

Ja het gaat over het algemeen.
Ik bedoel: op ongeveer elk product is de prijs omhoog gegaan.
Daar komt bij dat elk jaar wel een aantal producten niet inoorde zijn.(
mischien had ik het in me eerdere post beter moeten verwoorden)

Idd neem de Sniper en Panter die waren 2a3 jaar terug in eens stukken minder(van kwaliteit).
Dit is nu gelukkig aangepast/Verbeterd.
Neem de Battle die is dit jaar verslechtert (zachtere burst/mindere versprijding).
Neem de Monster Trio (al jaren elk jaar minder).
of anders Mega Boost in eens slechte crackling tail.... enzv enzv.

Dit alles hoeft helemaal niet te gebeuren.
Wolf kan er niets aan doen dat de Chineze daar er met de pet na gooien.
Maar Wolff kan zeker wel wat extra doen aan controle in china.

Stuur BV 1x de gehele lading terug!
Vinden die chineze niet leuk.
Let maar op dat dan het jaar er op weer alles goed van productie is.

Is niet dat ik wolf Zwart wil maken maar ik vind het zonden.
Want wij weten allemaal dat Wolff er wel wat an kan/mag doen.

tja de lading terugsturen kun je ook niet echt, want dan moet je winkeliers ook teleurstellen en daarmee ook klanten...

Maar op zich zijn dit wel goede punten die we mee zullen nemen naar het eerste bezoek in het nieuwe jaar. Komt goed, maar ik vind persoonlijk dat men bij Wolff wel goed aan de weg aan het timmeren is, alleen is men natuurlijk wel afhankelijk van de grappen en grollen van de chinezen... :sad:

Zeer jammer dat ze de filmpjes in China maken en er meer kruit in doen.
Box viel tegen! daarin tegen waren de Xtreme boxen geweldig!

Deze box is in elk geval zijn geld niet waard. Voor 179 euri kun je toch wel iets beters in elkaar zetten. Volgend jaar voor dit geld maar naar Duitsland toe.

Wat opviel aan deze box was dat de boeketten erg hoog gingen en daardoor het effect minder werd.Ook leek cake a/b/c/d erg veel op elkaar. Weinig variatie. Jammer afrader dus.

Ik had deze box ook en vond hem helemaal niet tegenvallen
Vond het goed te doen heb er € 140 voor betaald, effecten waren goed en mooi helder alleen tempo mag iets hoger

Ik had hem ook en ik vond hem zeker niet tegenvallen, ik heb hem voor een leuk prijsje kunnen aanschaffen en dat was hij zeker waard, hij gaat heel hoog en de egffecten zijn zeer groot, temp zou inderdaad wel iets hoger kunnen, maar toch was ik er zeer tevreden over.

Ik heb hem ook gehad vond het ook niet tegen vallen maar koop hem niet weer het tempo ligt echt veel te laag maar hij is echt niet slecht te noemen

Deze box is in elk geval zijn geld niet waard. Voor 179 euri kun je toch wel iets beters in elkaar zetten. Volgend jaar voor dit geld maar naar Duitsland toe.

Wat opviel aan deze box was dat de boeketten erg hoog gingen en daardoor het effect minder werd.Ook leek cake a/b/c/d erg veel op elkaar. Weinig variatie. Jammer afrader dus.

Wat denk je wat je in duitsland krijgt, dat is helemaal bagger... WECO spul is minder dat de Black box. Je krijgt in duitsland meer VW voor dat geld dat klopt. Maar de kwaliteit is bagger ook al steek je er 10 tegelijk aan.

Das mooi , nog iemand ervaring met de beste volgorde , ik lees dat het c blok tegenvalt deze wou ik dan als eerts schieten , maar dan !?
kan ik als 2e het d blok nemen en vervolgens a en b tegelijk omdat deze op elkaar lijken als finale of is het d blok echt een finale blok ?

Back
Bovenaan