[Dynasty] Black Dragon Box [Ass.]

Okee ze hebben meer kosten maar niet zoveel dat je zulke grote prijsverschillen krijgt.

In nederland heb je natuurlijk maar 3 verkoopdagen, en dan willen ze zoveel mogelijk winst eruit halen.

bij Loots hebben ze de Gold dragon box en hier hebben we het over de black dragon box.

ik neem aan dat dit dezelfde zijn?

Filmpjes gevonden op Youtube, met dank aan FireworksTeam. Gaat om de Red Dragon Box, dit is dezelfde als de Black Box.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

heej koekwaus! Zet je nu zo mn filmpjes online?:p Grappie natuurlijk!

Ik vind het geld wat je voor dit pakket betalen moet net wat teveel... €200,- da's een hoop geld. Ook vond ik de effectgroottes niet heel denderend. Het pakket kan veel beter zijn dan dat het nu is!

Ik zit al dagen te twisten of ik deze box nou moet aanschaffen of niet. 200,- is toch een hele aanslag op het budget. Deze box aanschaffen of ben ik toch beter af met bv:

temple of stone
las vegas
sniper
flying dutchman

Ik zou voor keuze twee gaan. De Dragon Box is ook erg mooi, maar naar mijn mening heb je bij de vier andere cakes meer variatie: Verschillende effecten, schietwijzes en snelheden. Bij deze cakes heb je meer het 'wow' effect dan bij de Dragon Box.

Sniper zou ik echter vervangen voor bijvoorbeeld Panter, maar dat is persoonlijk.

Bedankt voor je antwoord, heb je de cakes zelf eens geschoten of basseer je dit op filmpjes oid? Panter staat sowieso op de lijst. Mijn budget zit op circa 700,- voor dynasty en had zelf al het volgende lijstje gemaakt.

Glorious
Wild Wild West
El Dorado
wanted
heavy 3
killing arrow

battle
Hawaii
Concerto Rosso
4-16
ceasar

the cube
Panter
mayday
black dragon
mean machines
hunter
hong kong

Maar zoals ik dus al zei ben ik er nog niet helemaal uit of ik voor die 200,- beter die dragon box kan nemen of toch nog 4 andere 500 grammers van dynasty

180 euro, 40 per stuk. ik vind dat niet te duur voor een 500 grams cake. je moet natuurlijk wel een groot budget hebben. maar ik vind deze wel de 180 euro waard

Huh WTF, 3e cake op het filmpje van Pyroguy is cake C uit de Dragon Box en is normaal gesproken cake met fluiters, die mis ik toch echt hier !

Filmpje van de Black Dragon box demo vuurwerkplein Deventer
Deze box is zwaar achteruitgegaan vergeleken met vorig jaar,zowel kwa bursts van de cakes alsook de uitwerking.
Daar komt nog is bij dat ze bij cake C de fluiters eruit hebben gehaald.

+ http://www.youtube.com/watch?v=u_xBscZD-4o&feature=youtu.be" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
http://www.youtube.com/watch?v=u_xBscZD-4o&feature=youtu.be"> http://www.youtube.com/watch?v=u_xBscZD-4o&feature=youtu.be" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik vind hem zeker niet slecht! Echt onwijs grote effecten lijkt het te zijn. Goeie burst. 1 cake is wat minder (mixed) maar de andere 3 zijn vet!

Back
Bovenaan