[Dynasty] Black Dragon Box [Ass.]

Ik kan deze box voor 156,00 euro krijgen bij www.vuurwerkmiddenmeer.nl ik denk dat dat mijn geld zeker wel waard is voor dit mooie assortiment.
deze prijs is tot 5 dec geldig daarna krijg je nog maar 10% korting op deze box

Laatst bewerkt:
Zeker doen voor die prijs, het zijn gewoon 4 enorme 500-grammers en dat voor een prijs van 39 euro per stuk.

Oké, na een eerder bericht was ik compleet overtuigd van dit assortiment na het zien van meerdere filmpjes. Heb hem gister voor het eerst life gezien, en was niet helemaal meer overtuigd! De effecten vielen me een beetje tegen zeker de grote er van! Ik vind daarom nu € 50.00 per cake wel erg veel!

Dan zal ik nu toch eerlijk zeggen dat je met de Panter, Las Vegas, Temple Of Stone & Sniper de straat eerder op zal laten kijken want die cake's zijn weer als van ouds!

Erg jammer maar laat hem nu toch wel staan en ben ook blij dat ik hem nog heb gezien!

Jongens, echt waar wat is me dit een mooi pakket! Heb net deze cake's in de showroom bij onze lokale dealer mogen aanschouwen, en kan één ding zeggen TOP!!! mooi formaat, goede kokers en keurig afgewerkt...

Had deze producten tot mijn verbazing nog niet gezien en was daarom meteen gaan zoeken. Van wat ik op de filmpjes heb mogen zien kan ik met bijna 100% zekerheid zeggen dat deze voor de deur komt! Ga nog proberen hem life te aanschouwen, maar ik denk dat ik dan ook niet teleurgesteld zal zijn.

Dus in mijn ogen zeker de prijs waard!!!

he cor maar goed dat je er bijna:bonk: 100% zeker van was bijft er toch een kleine opening over.

alle gekheid op een stokje maar goed dat je ze nu live heb mogen aanschouwen je kan je geld maar ene keer uitgeven.

Tijdsduur: 55 sec. per cake

Tijdsduur klopt niet volgens de 4 filmpjes van de demo 2010.
Daarin:

Box A 42 sec.
Box B 37 sec.
Box C 40 sec.
Box D 26 sec.

Allemaal ongeveer.
Maar 55 sec is wat overdreven, plus het is misleidend als je cakes van dezelfde lengte wil combineren in projectjes! Daarom even dit.

Kan zijn dat ik het fout heb?

:bye:

Bij Pruis in Elburg betaal je 159,20 voor dit pakket.

Allemaal leuk en aardig, maar ik stel het liever zelf samen, ben wel benieuwd naar filmpjes volgend jaar. ;)

Zojuist dit kwartet bij de demo van Versteeg in Zevenhuizen mogen bewonderen.
Het eerste wat me opviel : wat een mega grote boeketten zeg!.
Burst is ook bovengemiddeld.Tempo wat traag , maar niet slaapverwekkend.
Met dit pakket koop je zeker geen kat in de zak.
Niet goedkoop maar met wat korting haal je een ijzersterk pakket in huis.

Bedankt voor het filmpje TheCrow

Ik was tijdens de demo van Wolff zelf lyrisch over dit pakket.
En dat ben ik nog steeds.
Ik heb hem nog niet aan het werk gezien tijdens een winkeliersdemo
Nu hoorde ik van de week van een lid, die had dit pakket gezien bij de demo van Vuurwerk Naarden, en die was er niet zo kapot van.
Daarom hoop ik ook op zoveel mogelijk meningen en ervaringen van jullie.
Want het is toch een hele aanschaf: bijna 200 euro

Fred, ik heb em vanavond gefilmd bij een demo in Leeuwarden. De beelden probeer ik morgen / overmorgen allemaal online te hebben / waaronder deze cake. En mijn mening is om eerlijk te zijn dat ik er nog meer van had verwacht. Soms maken reacties van mensen gewoon de verwachtingen zo gigantisch groot dat je er teveel bij gaat voorstellen / van gaat verwachten. Niet dat het slecht is zeker niet, maar toch ;) Ik vond cake C (de zware jongens variant) en Cake D de beste in ieder geval. Ennuh het straatfilmpje van deze cake komt er ook nog aan want ik heb em al in bestelling staan ;)

Ok Rob, bedankt.
Over jouw opmerking over te hoog gespannen verwachtingen:
Deze verwachtingen zijn gebaseerd op de ervaring van velen tijdens de eerste kennismaking met dit pakket: de demo van Wolff zelf!!
Ik vond het een van de hoogtepunten tijdens die demo.

@ Fred, hoe ik de black dragon box zelf ervaren heb tijdens de demo is over het geheel genomen vrij goed, bursts van alle cakes waren dik in orde !

Cakes A en D uit de Dragon box zijn toch wel de toppers in het pakket, daarbij was ik toch wel wat minder te spreken over de B & C niet dat ze slecht presteerden maar top waren ze zker niet.

Het grote nadeel is alleen dat je de box in z'n geheel moet kopen, zit zelf ook nog beetje in dubio, kan je iedergeval meegeven dat cakes A en D zeker de moeite waard zijn.

Fred nog even een reactie.

Ik had mijn mening gebasseerd op hoe toevallig: "Rob's-Vuurwerkshop" en nee mensen die Rob ben ik helaas niet haha

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Op dat filmpje lijken de cakes meer dan perfect

Vanmiddag maar is een kijkje gaan nemen bij wolff dealer in de buurt, om te zien hoe groot het volume van de Dragon box nu is.

Voor de mensen die ehm al in bestelling hebben staan nou maak je borst alvast nat, wat een beest van een kist zeg !
Cakes zien er ook erg indrukwekkend uit, netjes afgewerkt en de doorlaat van de tubes zijn ook best groot te noemen.

Denk dat je hiermee bij voorbaat al indruk gaat maken als je hiermee de 31e om 00.00 na buiten komt lopen hahahha

:D

Heb hier nog toevallig een close up filmpje gevonden van de Black Dragon Box tijdens de demo in Deventer http://www.youtube.com/watch?v=CIDoi-lA0ms, doorspoelen vanaf 4.12.

Ik ben inmiddels overtuigd en heb ehm in bestelling staan, 200 euro vindt ik net als sommige forum leden teveel gevraagd, maar met een 10 % korting en een 170 euro totaal vindt ik dit pakket wel degelijk een aanrader.

heb deze cakes op de demo in Naarden gezien en vond ze matig.
De boeketten zijn redelijk groot maar komen heel hoog waardoor ze weer klein leken.
De willow achtige effecten waren zeer dunnetjes uitgewerkt, de cakes schieten naar mijn mening te rustig,beetje doorsnee effecten.
Cakes duren daardoor wel weer lang, da's dan eigenlijk toch weer een pluspunt.
Al met al voor mij persoonlijk veel te duur, het is die 2 meyer echt niet waard.
Met 30 procent korting zou ik er nog over nadenken

Back
Bovenaan