Dreigt er dit jaar weer een verbod op ontsteken vuurwerk?

Heb zelf ook niet zo goed gevoel bij de oplopende cijfers het is nog 2 maanden te gaan is nog best lang hoplijke zakke de cijfer volgende week 5 november heb pepi en koki weer op tv.. hoor al weer wat dingen wat terug komt zoals mondkap plicht en 1,5 meter en vuurwerk is toch ook wel ding waar ik me zorgen om maakt dat belast te zorgen he op 31 december omdat sommige niet weten hoe met vuurwerk om moet gaan:rolleyes:

Nou ik mijn gedachte is helemaal nog niet zo gek geweest. Nu komen de monkapjes in bepaalde ziekenhuizen al weer terug. laten we hopen dat het allemaal mee gaat vallen maar het bericht over een nieuwe variant maakt me niet geheel onstspannen.

Nou ik mijn gedachte is helemaal nog niet zo gek geweest. Nu komen de monkapjes in bepaalde ziekenhuizen al weer terug. laten we hopen dat het allemaal mee gaat vallen maar het bericht over een nieuwe variant maakt me niet geheel onstspannen.

Hier het zelfde verhaal hoor ik hou ook me hart vast ben toch egt bang dat we dit jaar weer met cat1 moeten doen

ben zelf bang dat het gewoon hellemaal afgelopen is met vuurwerk :thumbsdown:

Ik heb ook geen goed gevoel over de oplopende cijfers, maar ik denk dat er in november eerder een deel van de versoepelingen (bijvoorbeeld 1.5 m, mondkapjesplicht, thuiswerken, etc.) weer ingevoerd wordt dan een vuurwerk verbod. Maar ja, aan de andere kant misschien ook naief van mij want je weet nooit wat ze in Den Haag nu weer bedenken...

Ik vrees dat het verzet tegen het blijven verbieden dan ook steeds kleiner wordt...

Ik zal dan nog wel steeds verzetten, maar voor mij is de lol er dan wel beetje af, dan zou ik dit jaar, vorig jaar en het jaar daarvoor (die mist was echt een drama) geen o&n hebben gehad :no:

Als ik het nieuws nu zo hoor en met, het afgelopen anderhalf jaar gebleken, de achter de feiten aansjokkende, verantwoordelijkheden ontduikende regering (Rutte/De Jonge voorop), hou ik m'n hand op de knip tot begin december, misschien zelfs tot de verkoopdagen. 5 november gaat voor ons nog geen helderheid geven, ook al zullen we dan weer verstrengingen gaan zien.

Iedereen kan wel naar Den Haag wijzen nu, en ja er is zat mis daar, maar het grote probleem is nu gewoon een IC vol met ongevaccineerd volk !
Vandaag van 2 naar 5 COVID patiënten gegaan. Kunnen we weer in cohort gaan werken omdat we niet genoeg sluiskamers meer hebben. Ben er helemaal klaar mee !!

Er is een nieuwe variant, men weet niet of die is ontstaan door de gevaccineerden (mutant) of echt een nieuwe variant. Mocht het eerste het zijn dan helpen alle inentingen niet.
Best bizar!!

Hoezo door de gevaccineerden ? Virussen muteren altijd, en hoe meer ze rondgaan hoe makkelijker ze muteren.

Hoezo door de gevaccineerden ? Virussen muteren altijd, en hoe meer ze rondgaan hoe makkelijker ze muteren.
Ik hoorde om BNR dat een viroloog niet kon vertellen of deze nieuwe variant is ontstaan door de vaccinnatie of een normale mutant. Verder weet ik het ook niet. Maar vond het wel interessant.

Ik hoorde om BNR dat een viroloog niet kon vertellen of deze nieuwe variant is ontstaan door de vaccinnatie of een normale mutant. Verder weet ik het ook niet. Maar vond het wel interessant.
Daar moet je niet naar luisteren.
Die gasten zijn al vanaf het begin mensen aan het bang maken.
Als ze maar weer met hun kop in zo'n talkshow kunnen gaan zitten.

Verbod of niet, vorig jaar werd er meer illegaal vuurwerk bij mij in de buurt afgestoken (profblokken en shells tot 8 inch) dan voorgaande jaren.

Dan kan jij het elk jaar gaan verzetten en je braaf aan de regels houden zoals de overheid dat van jou wil, anderen die gaan dat niet doen.

Je zal heus niet de enige zijn die wat gaat afsteken in de avond, helemaal om 00:00.

Denk dat vuurwerk nog niet word geroep hoor de komende dinsdag denk eerst de standaard regels terug komen zo mondkpakje en 1,5 meter regels..

Worden weer lange dagen met elke dag nieuwe kans dat er weer een verbod denk dat ze daar pas egt in december mee gaan komen als er geen daling komt met cijfers

Laten we hopen dat er niet in deze hobby gesneden wordt dit jaar. Zou volledig onterecht en de doodsteek voor de branche kunnen zijn.
Zou het vuurwerk doordat het een jaar opgeslagen heeft gelegen dit jaar beter presteren omdat het een jaar heeft kunnen drogen? Of zijn de opslagplaatsen niet veel beter dan de containers die last minute uit de havens binnen komen en maakt het geen verschil?

Bunker en container op schip zijn wereld van verschil.

Worden weer billenknijpmaandjes tot begin?half? december.

Back
Bovenaan