Der Hammer

Vond het een prima cake voor de prijs van 15 euro zou ik er weer 1 nemen. Veel meer moet je er ook niet voor betalen.

Ik vind dat omlabelingen dezelfde prijs moeten hebben, al helemaal als een verkooppunt beiden in zijn assortiment heeft zitten, dit is al wel merkbaar gebleken in andere producttopics :wink:

Ik vind dat omlabelingen dezelfde prijs moeten hebben, al helemaal als een verkooppunt beiden in zijn assortiment heeft zitten, dit is al wel merkbaar gebleken in andere producttopics :wink:

Dat is marketing voor de consument, die denken duurder is beter.
Geef ze geen ongelijk. Doen ze met smeerkaas en hondenbrokken ook.

Maar future Hulk was eigenlijk voor de Duitse markt #watt ipv volt.

Deze werd geschoten na de Warlord van Magnum op de huisman demo, en hij viel echt wel tegen in vergelijking met die... Lage burst, kleinere spreiding. Nee dit was hem niet voor mij

Bijna om te huilen, kan me deze zo goed herinneren als een ultieme rammer met echt flinke boeketten.
Daar is niks meer van over, ik vond zelfs die 1e sets van 3 cakes nog leuker dan deze hamer.

Achja genoeg leuks om wel te nemen

Hier is helaas niets meer van over, tempo en boeketgrootte zijn volledig weg en de prijs is fors gestegen, dat is geen fijne combinatie. Zo jammer, een echte must have en nu last je hem beter staan.

Wat zonde dit zeg. Van een ontzettende topper naar dit afgezakt, niet te doen. Zo van genoten een aantal jaar lang, dikke klappen, mooie kleuren en grote boekketen. Vond hem echt zwaar ondermaats presteren, zo jammer.

Twijfelde nog om deze mee te pakken dit jaar, maar als ik de filmpjes zie ben ik toch blij dat ik deze niet heb genomen.

Grootste tegenvaller op de demo van Huisman gisteren. Valt absoluut in het niets bij toppers zoals de Warlord.

Back
Bovenaan