Der Hammer

Deze twee jaar geleden geschoten. Boeketten waren prima alleen de burst was niet heel hard. Verder wel gewoon een leuke cake, prima prijs/kwaliteit verhouding.

We hadden hem dit jaar ook hier in de straat, maar wat blijft dit een ontzettende topper zeg. Hij ramt er echt heerlijk op los en effecten zijn groot en vol. Deze moet er dit jaar weer bij komen.

Ja, inderdaad, was een prachtige cake zo in meervoud. Heerlijk spektakel. Komend jaar zeker weer, zal binnenkort de film online zetten van vorige week :D

Voor de mannen hierboven in meervoud, was dat tegelijk? V Share? Of doorgelont

Twee jaar terug had ik er 4 na elkaar doorgelont. Dat was wel gaaf, zeker voor de prijs. Voor V-Shape of tegelijk, vind ik deze eigenlijk net wat te snel.

De film van m'n 100 shots nogmaals, voor zover nodig. :p

Voor de mannen hierboven in meervoud, was dat tegelijk? V Share? Of doorgelont

Wij schoten ze gewoon I-shape, tegelijk. Zat wel iets overlap in dus duurde niet 20 seconden. Zal eens kijken wanneer ik de film online zet! :thumbup:

Wat een film zeg, zo ontzettend veel sfeer erin, heel tof. Maar de cake zelf blijft ook fantastisch, die gaat er dit jaar ook zeker weer bij komen.

Laatst bewerkt:
En wat deze cake zo interessant maakt: zijn prijs! Ideaal om in bulk te kopen en lekker met kleuren te gaan rammen! Zekerheidje!

Echt een perfecte cake. Zeer heldere kleuren, enorme burst en prijstechnisch een mooie om er altijd bij te pakken. Had er 19/20 geen hoge verwachtingen van, maar klapte er echt heel hard op.

Back
Bovenaan