Der Hammer

Deze helaas nooit gehad, en ook voor dit jaar is hij niet besteld. Waarom geen idee, want voor de prijs haal je echt een top cake in huis. Eens kijken of ik hem alsnog mee ga bestellen.

Heel blij dat ik er hier nog 3 van had staan, blijft een top cake voor weinig geld!

Project van 3x Der Hammer

Vraag mij af of zij de nieuwe prijs- en assortimentslijsten al hebben gekregen...

Op de homepage staat

GEOPEND VANAF 1 SEPTEMBER

ONDANKS DE PRIJSVERHOGINGEN TOT 25% HEBBEN WIJ DE PRIJZEN

ZO LAAG MOGELIJK GEHOUDEN.

DIT OMDAT WIJ EEN ENORME VOORRAAD HEBBEN,

''supercake 1.2' 25sh'' die bij vechtweelde te koop was voor €20 was trouwens de omlabeling van deze der hammer

Ik heb deze ook wel eens gehad , ik zag de naam der hammer en moest even denken. In mijn hoofd was het een goede cake , nu ik het filmpje zie twijfel ik wel of deze echt zo goed was..

Dat komt omdat de bombettes nogal hoog gaan. Het was voor het geld altijd een top cake (bvb €16 of minder) maar waar die nu voor langs komt is het gewoon gemiddeld

Ik heb deze ook wel eens gehad , ik zag de naam der hammer en moest even denken. In mijn hoofd was het een goede cake , nu ik het filmpje zie twijfel ik wel of deze echt zo goed was..

Als ik deze film zie ben ik het helemaal met je eens. Ik heb hem echter ook meerdere keren in de straat gezien en toen kwam ie toch echt zeer goed over. En op basis van eigen ervaring zou ik hem ook weer kopen.

Back
Bovenaan