Demo Rubro 11-12-2009

Ja een meeting lijkt me een erg leuk plan. Eindelijk een keer eentje in het oosten des lands :p. Lijkt me leuk als we gewoon een praatje kunnen maken, hapje en drankje erbij. Misschien nog even de winkel bezichtigen ofzo. Gewoon gezellig met de freaks onder elkaar.

En als jullie ergens hulp bij nodig hebben, laat het even weten. Woon hier namelijk heel dichtbij :wink:

Wat bedoel je precies?

wat ik bedoel is wat ruben al zegt is dat we moeten we moeten brain stormen wat mogelijk is . kijk als het alleen om vwc ging was het niet zo moelijk . dan maakten we gewoon een topic aan om met elkaar te overleggen hoe die meeting er komt te zien .
maar omdat er nog meer forums bij komen zullen de mods en de admins eerts contact moeten maken met elkaar en vragen wat de wensen van de andere furoms zijn . snap je :)

ik wil best een special een tipoc aan maken om te over leggen hoor .
en als we het met elkaar eens zijn brengen wij het besluit naar hogere hand .

Laatst bewerkt:
Achter de schermen zijn we bezig met een programma voor de meeting.
De liefhebbers die deze meeeting willen bijwonen kunnen zich hier alvast opgeven.
Programma/tijd wordt op een later tijdstip bekend gemaakt

oke das mooi om te horen dat ik/we niet meer druk hoefen te maken .

bij deze geef ik me alvast op want zo ver is het niet dit keer :thumbsup:

Ik ben vanavond weer bij Rubro op bezoek geweest.
Alles stond in het teken van de demo.
Er is erg veel besproken, ik zal hier later op terug komen als alles definitief is.
Er wordt erg veel moeite en tijd gestoken om een supper avond te maken voor de freaks/bezoekers.

Ik kom ook!
Fred, Ik rijd van Nieuwegein naar Vriezenveen met den auto en ook weer terug. (dag erop Steenbergen en/of 7kamp)
Heb je al vervoer of wil je meetuffen?

Ik ben vanavond weer bij Rubro op bezoek geweest.
Alles stond in het teken van de demo.
Er is erg veel besproken, ik zal hier later op terug komen als alles definitief is.
Er wordt erg veel moeite en tijd gestoken om een supper avond te maken voor de freaks/bezoekers.

Ik kom ook!
Fred, Ik rijd van Nieuwegein naar Vriezenveen met den auto en ook weer terug. (dag erop Steenbergen en/of 7kamp)
Heb je al vervoer of wil je meetuffen?

Leuk man, gezellig dat je ook komt
Bedankt voor je aanbod, ik heb al vervoer, als het goed is zijn wij er al iets eerder. Zie je dan.!!!!

Wij zijn druk in gesprek met Rubro hier over.
Wij zullen zo snel mogelijk met meer informatie komen.
Ik zal er binnen twee weken weer heen gaan om het verder over de demo te hebben.
Als er nieuws is horen jullie het direct.

hey mensen.

hierbij wil ik mij ook graag aanmelden vooe de meeting..

maar heb 1 vraagje hoe werkt zo'n meeting precies tis mijn eerste .

gaan de admins met petjes op en met bengaalse fakkels er staan voor herlenning...

gegroet firepower....

hey mensen.

gaan de admins met petjes op en met bengaalse fakkels er staan voor herlenning...

gegroet firepower....

een meeting is gewoon gezellig bij elkaar zijn .
niet meer niet minder :)

hey mensen.

gegroet firepower....

Veel forumleden herken je aan vesten met opdruk e.d., maar ook vaak aan de statieven en camera's haha. Gewoon naar zo'n groep toe lopen en vragen of ze bekend zijn op fora, dan kan je je meteen voorstellen en meepraten. :)
Het is één grote gezellige club vrienden, kom er zeker even bij staan, gezellig!

en is er al iets meer informatie over de show/meeting? :cool:
en het tijdstip?

Ja ik ben hier ook wel erg benieuwd naar. Niet om jullie op te jagen ofzo, maar over 2 weken is het al zover. Dus het zou wel fijn zijn als er nu wat informatie over zou verschijnen. Maargoed ik weet dat jullie druk zijn, dus neem jullie niks kwalijk :wink:

De meeting zal om 19.00 uur beginnen, precies een uur voor de aanvang van de show.
Programma: Rondleiding, bezoek bunkers, hapje/drankje, praatje.

Back
Bovenaan