Cybershot

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 221
Artikelnaam: Cybershot
Bruto Gewicht: 2442 gram
Netto Kruitgewicht: 407 gr.
Aantal Schoten: 49 Schots
Effectomschrijving: De virtuele wereld komt tot leven met crackling bouquetten in rode, groene en paarse kleuren afgewisseld met witte en groene glitters. Pas als de finale met crackling regen en harde burstknallen volledig is geupload, komen de 49 heftige schoten ten einde.
Tijdsduur: 30 sec.
Richtprijs: € 34,95
Verpakkingseenheid: 6/1

221_cybershot.jpg

O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is echt een topper! Die cracklingsalvo's tussendoor zijn erg heftig en doen me denken aan de Crackling Chry uit Belgie. Voor 35 euro is dit absoluut geen miskoop!

Ik zit te twijfelen tussen de cybershot en de pokerface, mijn voorkeur gaat toch uit naar de cybershot omdat die toch naar mijn gevoel grotere effecten heeft, een iets sneller tempo erin heeft zitten en meer crackling geeft dan de pokerface.

De Cybershot is echt heel erg mooi:) Zelf vind ik het een van de beste uit deze nieuwe lijn, daarom koop ik hem ook:) Op de demo namelijk was dit echt de uitblinker.

Aanrader, deze pot geeft je 3 keer het gevoel van een finale te krijgen. Wel een beetje teveel crackling. Maar een heel mooi product wat mij betreft.

zeker een goed product, heb hem al 1 jaar op rij, en hij heeft me verast.
maar als je van cracling houd(zoals ik) MOET je deze kopen

Laatst bewerkt:
Ik wil niet heel vervelend doen leslifan maar de serie pyroshopper is pas 1 jaar op de markt het is dus onmogelijk om deze cake 2 jaar gehad te hebben....

mooie cake vooral die crackling en het tempo is ook goed deze neem k dit jaar :p adviesprijs is ng steeds 35 euro?

Ja, 34,95 voor zover ik weet dit jaar. Lijkt me overigens een heerlijke cake voor dit geld. Toch zit ik te twijfelen tussen deze en de Event cake No1 van Rubro. Beiden hebben namelijk die heerlijke crackling en zijn ongeveer gelijk in prijs. Toch verschilt het aantal shots behoorlijk.
@ LesI, wat is er met jou filmpje op Vimeo gebeurt? Ik vond het namelijk een fantastisch filmpje waarop de cake daadwerkelijk goed in beeld wordt gebracht in een straat.

Owja sorry die is weg, je ken wel hiero bekijken :

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mijn oud en nieuw compilatie, komen ook andere pyro shopper potten in voor.

Deze staat inmiddels ook 2x op de lijst. Nette effecten en grote crackling salvo's die de lucht compleet vullen :D. Moet wel wat leuks van te maken zijn denk ik. Nog meer mensen die deze cake ervaren hebben?

Back
Bovenaan