Ruben en ik hebben gisteren een ontzettend leuke morgen gehad bij Schuurmans in Leeuwarden. De reis er naar toe was ver: 2 maal twee uur in een overvolle trein met die hitte van plus 30 graden.
Maar als je dan ziet hoe gastvrij wij zijn ontvangen gisteren, de moeite en tijd die Schuurmans in ons bezoek heeft gestoken, vergeet je alles, zelfs dat Nederland die middag de kwartfinale moest spelen en wij weer op tijd thuis wilden zijn.
Het is duidelijk dat Schuurmans met het aantrekken van een nieuwe algemene directeur een totaal andere (voor de vuurwerkliefhebbers een zeer positieve) koers is ingeslagen.
Ik ben ervan overtuigd dat Schuurmans Vuurwerk dit jaar en komende jaren van zich zal laten spreken.
Belangrijkste nieuws toch wel is dat alle nieuwe producten voor dit jaar zal zijn voorzien met maximale burst, en er komen aardig wat nieuwe producten op de markt.
Uiteraard komt er een uitgebreid verslag van ons bezoek; dit zal ongeveer nog maximaal 2 weken duren voordat het online staat.
Ik ga a.s. maandag van een weekje vakantie genieten, als ik terug ben van vakantie ga ik er gelijk aan werken.