Vragen aan Schuurmans Vuurwerk

Ons bezoek is met een week uitgesteld, nog even de kans voor de leden om vragen te verzinnen voor Schuurmans Vuurwerk.

Het bezoek aan de firma Schuurmans staat voor a.s. vrijdagmorgen gepland.
Dus als alles goed gaat staan vrijdagavond alle nieuwe producten voor dit jaar online.!!

fred kun je onze vraag over de american dream collectie daar vragen dit was een mooie kleurrijke colllectie

Het is misschien een onzinnige vraag maar blijven de kaboom crackers dit jaar met een maximaal van 2 of word het net als bij andere dealers dat er goedkope(minder goede) en de wat duurdere(meestal kwalitatief beter) te koop zijn?Ook zou ik eigelijk willen weten waarom kaboom crackers per twintig in een klein pakje zaten.Deze vraag stel ik omdat ik eigelijk wil weten of dit dan om een bewuste keuze om ruimte te besparen of een expiriment.

Het is misschien een onzinnige vraag maar blijven de kaboom crackers dit jaar met een maximaal van 2 of word het net als bij andere dealers dat er goedkope(minder goede) en de wat duurdere(meestal kwalitatief beter) te koop zijn?Ook zou ik eigelijk willen weten waarom kaboom crackers per twintig in een klein pakje zaten.Deze vraag stel ik omdat ik eigelijk wil weten of dit dan om een bewuste keuze om ruimte te besparen of een expiriment.

Eigelijk geen slechte vraag, ik kon bij koningsdal zoveel kaboom crackers bestellen als ik maar wou

Eigelijk geen slechte vraag, ik kon bij koningsdal zoveel kaboom crackers bestellen als ik maar wou.

Yes, een ritje met de trein van Hilversum naar Leeuwarden.
Twee uur heen en twee uur terug.
We zijn er tegen koffietijd, dat betekent heel vroeg opstaan. :shocked:
Maar een bezoek aan een importeur is en blijft de moeite waard

En heren hoe was het bezoek en wat zijn de nieuwtjes uit die hoek ? Ik zie jullie verslag graag tegemoet.

Ruben en ik hebben gisteren een ontzettend leuke morgen gehad bij Schuurmans in Leeuwarden. De reis er naar toe was ver: 2 maal twee uur in een overvolle trein met die hitte van plus 30 graden.
Maar als je dan ziet hoe gastvrij wij zijn ontvangen gisteren, de moeite en tijd die Schuurmans in ons bezoek heeft gestoken, vergeet je alles, zelfs dat Nederland die middag de kwartfinale moest spelen en wij weer op tijd thuis wilden zijn.

Het is duidelijk dat Schuurmans met het aantrekken van een nieuwe algemene directeur een totaal andere (voor de vuurwerkliefhebbers een zeer positieve) koers is ingeslagen.
Ik ben ervan overtuigd dat Schuurmans Vuurwerk dit jaar en komende jaren van zich zal laten spreken.
Belangrijkste nieuws toch wel is dat alle nieuwe producten voor dit jaar zal zijn voorzien met maximale burst, en er komen aardig wat nieuwe producten op de markt.

Uiteraard komt er een uitgebreid verslag van ons bezoek; dit zal ongeveer nog maximaal 2 weken duren voordat het online staat.
Ik ga a.s. maandag van een weekje vakantie genieten, als ik terug ben van vakantie ga ik er gelijk aan werken. :p

Ik kijk met grote spanning uit naar de vernieuwingen binnen de collecties van Schuurmans. Cake,s met maximale burst is een enorme stap in de goede richting.
Ben benieuwd naar het verslag

Schuurmans Vuurwerk gaat een stap zetten in de goede richting. Natuurlijk waren ze al goed bezig met de 500 gram cakes, maar dit jaar gaat er heel wat gebeuren. En we hebben alvast een erg intresante cake gezien met een mooie effectomschrijving, maar daarover later meer.

Verheugend nieuws van Schuurmans, ik vond ze al mooi vuurwerk hebben, maar de meeste cake,s misten toch hun burstknal.
Daar gaat nu verandering in komen
Ze zijn goed bezig daar.

echt top om te horen dat er een maximale burst komt. maakt de cake's toch nog mooier dan dat ze al waren!
hebben jullie verder ook info gekregen over de American Dream lijn??

Ik heb het verslag van ons bezoek aan Schuurmans Vuurwerk vandaag afgerond en aan Schuurmans opgestuurd. Met een beetje geluk staat hij morgen al online.
Houdt dit topic daarom goed in de gaten want er staan leuke dingen te gebeuren

Bedankt maar weer Fred dat je het verslag gemaakt hebt.
Zo'n verslag in elkaar zetten is een kunst en het kost telkens weer tijd.
Hulde.

Misschien een snelle vraag, en als hij neit wordt gewaardeerd mag hij verwijderd worden. Maar ik had in het verslag gelezen dat er nog nieuwe pijlenpakketten en van die raketjes gaan verkocht worden dit jaar. Weten jullie wanneer dit bekend wordt gemaakt en wat dan de prijzen zijn?

Theking

Ik zie dat mensen het hierboven al hebben gevraagd.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan