Demo Rubro 11-12-2009

Ik meld mij ook voorzichtig aan! Nog even vervoer rond krijgen, maar ik heb er vertrouwen in!
Camera gaat mee, maar aangezien ik de films waarschijnlijk pas zondagochtend kan plaatsen, is dat wel jammer.

Jongens ik zit met een probleem, ik ben helaas aangewezen op het openbaar vervoer en de laatste bus vertrekt om 20.45 vanaf de bedrijfsweg richting Almelo. Nou vrees ik dat de show dan nog niet is afgelopen... Daarom mijn vraag; Zou er iemand mij na de show kunnen afzetten op station Almelo?

Bvd,

Marvs

Je weet dat Vriezenveen een eigen station heeft op loopafstand van de demolocatie? Dat station staat in directe verbinding met Almelo (6 minuten reistijd). Dus je hoeft niet eens een bus te gebruiken.
Ik denk dat ik zelf ook zowel de heen- als de terugreis met de trein ga. Het blijkt verassend snel te bereizen voor mij, met weinig tussenstops.

Je weet dat Vriezenveen een eigen station heeft op loopafstand van de demolocatie? Dat station staat in directe verbinding met Almelo (6 minuten reistijd). Dus je hoeft niet eens een bus te gebruiken.
Ik denk dat ik zelf ook zowel de heen- als de terugreis met de trein ga. Het blijkt verassend snel te bereizen voor mij, met weinig tussenstops.

Hey thx dat wist ik niet en 9292ov schijnbaar ook niet:S.... Die zegt dat er na 20.45 geen reismogelijkheid meer is lol. Nou ja ik ga met de trein, dus tot vrijdag!

Nou, ik moet er wel bij zeggen dat er alléén om 21:06 en 22:06 een trein naar Almelo gaat. Dat is dus maar één keer per uur, en de laatste om 22:06. Let zelf op je aansluiting met andere treinen!

Ik kom ook voor het eerst in me leven op een meeting :D... zal er om 20.00 uur zijn... mensen die nog vervoer nodig hebben vanuit Hengelo?

de meeting is om 19:00 uur
de show zal om 20:00 uur zijn jejestilo074

nog 1 dag freaks :D en dan zal het in Vriezenveen heel onrustig worden tegen 8 uur :bye:

Nice, ik ben heeeeeel erg benieuwd naar die event cakes. Kan er morgenavond helaas niet bijzijn. Maak er mooie filmpjes van :D

Ik ben ook heel benieuwd naar jullie ervaringen, ik heb Event Cake No.1 & No.4 nog op de lijst staan, of ik ze ook daadwerkelijk neem hangt af van de ervaringen van de medefreaks vanavond :thumbup:
Een hele mooie avond gewenst allen.

Ik ben ook heel benieuwd naar jullie ervaringen, ik heb Event Cake No.1 & No.4 nog op de lijst staan, of ik ze ook daadwerkelijk neem hangt af van de ervaringen van de medefreaks vanavond :thumbup:
Een hele mooie avond gewenst allen.

Ik zou het eerder er vanaf laten hangen of je het zelf mooi vind :D
maar goed :wink: iig tot vanavond hoor!

Ik zou het eerder er vanaf laten hangen of je het zelf mooi vind :D
maar goed :wink: iig tot vanavond hoor!

Op film vind ik ze zeker mooi en ik kan ze ook redelijk goedkoop krijgen, dus ik heb zeker interesse.
Alleen wil ik van een cake als de No.4 (59,95) wel eerst weten hoe hij op een demo in Nederland presteert. En aangezien ik niet naar Vriezenveen kan vanavond vertrouw ik op jullie vakkundige oordeel :D

Mannen, tot vanavond allemaal
Wij gaan zo weg, we zien jullie bij de meeting
We moeten alleen niet vergeten even te zingen voor onze member Oerend Hard.
Hij is jarig vandaag en vanavond ook aanwezig.:p

Haha, dus we hebben ook nog iemand die gaat uitdelen? :rolleyes::D

Jongens, tot vanavond! Heb er zin an, ben zeer benieuwd naar de demo.
Weer zit hopelijk mee, voorspellen wat regen, maar we gaan gewoon duimen, we stoken het wel droog haha. :)

Ik probeer vanavond ook nog bij de meeting te zijn,
als dat nog kan?!

Al jaren vaste klant bij rubro, dus ben benieuwd hoe het achter de schermen gaat;):)

Ben helaas niet meer op tijd voor de meeting:(
Maar ben wel bij de demo aanwezig:D

Laatst bewerkt:
Wij zijn er tegen half 8... ik neem aan dat iedereen gewoon in het grote filiaal van de Vuurwerkdiscount in Vriezenveen dan is?

Mooie show in Vriezenveen. Zaten zeker een paar mooie potten bij. Had helaas geen schietlijst meegenomen ... :bonk::bonk: Dom dom dom.

Zo net terug van de demo en meeting in Vriezenveen. Was echt een super avond. Heel leuk om de mensen achter de namen te ontmoeten. En echt heerlijk vuurwerk gezien. Vooral de event cakes bevielen me heel erg. En ook het buurtassortiment vond ik erg goed, die potten zijn echt bijna gelijkwaardig aan de Extreme Salute. :D
Hoop dat de films snel online komen, zelf zal ik binnenkort even wat foto's posten van de bunker die we ook even mochten bekijken :)

Back
Bovenaan