Demo Rubro 11-12-2009

ja daar ben ik bij
het is altijd gezellig om bij een meeting te zijn
dit keer hoef ik niet zo ver te reizen dus ik zou wat langer kunnen blijfen :)

De meeting zal om 19.00 uur beginnen, precies een uur voor de aanvang van de show.
Programma: Rondleiding, bezoek bunkers, hapje/drankje, praatje.

Poe, dan moet ik opschieten! :D waarschijnlijk red ik het net, maar komt goed!
Bedankt voor de info fred!

Leuk dat julie allemaal zo spontaan reageren.
Het is al over een week, ik heb er mega veel zin in.
Zowel in de meeting als de demo en de afterparty.
Ik hoop dat het druk gaat worden op deze eerste Rubro demo.
De schietlijst hebben we mogen inzien, de mag niet online, moet een verrassing blijven tot volgende week, maar weet dat bijna alle cake,s aan bod komen en de finale er 1 om te smullen wordt.

Hoop nu alleen op goed weer vrijdag de 11e.

Heb ik nog een klein vraagje. Moeten we gewoon verzamelen bij de vestiging van vuurwerkdiscount in vriezenveen? Voor de rondleiding en bunker bezoek? En daarna door naar de schietlocatie voor de demo, ligt die hier heel dichtbij?

Heb ik nog een klein vraagje. Moeten we gewoon verzamelen bij de vestiging van vuurwerkdiscount in vriezenveen? Voor de rondleiding en bunker bezoek? En daarna door naar de schietlocatie voor de demo, ligt die hier heel dichtbij?

Wij zijn er al eerder, wij vangen jullie op daar bij de vestiging in Vriezenveen, loop gewoon naar ons toe, zoveel mensen zullen er op dat tijdstip nog niet zijn.
:bye:

hahah lijkt me een redelijke schietlijst he ;) ik zie ernaar uit om jullie te ontvangen. Samen met ruud en karel natuurlijk hun zijn de drijvende krachten. En natuurlijk hoe meer zielen hoe meer vreugd he

een 1000kg show lees ik :cool:
nog maar een paar dagen tot de demo,en het weer ziet er(tot nu toe) ook prima uit vrijdag.

Groots vuurwerk Weitzelpoort

2_50_highlight_dinsdag_vuurwerk.jpg

WIERDEN - Het Wierdens bedrijf Vuurwerkdiscount Van den Broeke houdt speciaal voor alle liefhebbers en voor de opening van de nieuwe vuurwerklocatie in Vriezenveen op vrijdag 11 december om 20.00 uur aan de bedrijfsweg 58 in Vriezenveen (industrie terrein Weitzelpoort) een spectaculaire vuurwerkshow. Met meer dan 1000 kg vuurwerk één van de grootste shows in Nederland!
Iedereen is van harte uitgenodigd om te genieten van fantastisch vuurwerk onder het genot van een hapje en een drankje.
Vanaf deze week is er weer volop de mogelijkheid om vuurwerk te bestellen. Het bestellen van vuurwerk kan in één van onze drie winkels in Wierden, Almelo of Vriezenveen gebeuren maar natuurlijk ook weer via internet. Via de website www. vuurwerkdiscount.nl kunnen klanten overzichtelijk en snel een bestelling plaatsen in de webshop. Vervolgens kunnen klanten eigen afhaaltijden en afhaaldag bepalen.

http://www.deweekkrant.nl/pages.php?page=997840

Nog 2 dagen, ik moet zeggen dat ik er al zin in heb, maar weet nog niet of ik ook echt kan. xD
Maar ik moet bij deze show zijn, 1000kg is echt heel veel:p

Ik hoop vele mensen te mogen begroeten a.s. vrijdag op deze eerste demo van Rubro Vuurwerk/Vuurwerkdiscount.
De demo wordt een topper, zo wie zo al het schieten van de 5 Event cake,s, de gehele Masterline collectie en een megafinale.
Voorafgaande aan deze demo is er een meeting (zie apart topic)
Verder een ontmoeting met de mensen van Rubro, supergasten, ervaar het zelf
Allemaal ingrediënten om te komen vrijdag.
Misschien is Vriezenveen voor sommigen " a long way there" maar geloof mij het is de moeite absoluut waard.
Tot vrijdag allemaal :bye:

Ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe producten van Rubro, en dan met name naar de event cake's en het buurtassortiment.
Ik heb er zin in, tot dan.

ik krijg er steeds meer zin in :D

moontan,krijgen we daar ook een goede schietlijst?
zou mooi zijn,wil het eens even goed bij houden.
ik kan natuurlijk niet alles bestellen van RUBRO :p :cry:

Er is een schietlijst, die moet ik er ook zeker bij hebben, wil heel wat hebben van Rubro.
Vrijdag avond dus goed beoordelen:wink:

Back
Bovenaan