Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dus dat betekent eigenlijk automatisch China filmpjes ? Dat zou behoorlijk jammer zijn maar iets is in ieder geval beter dan nietsFilmpjes van de nieuwe artikelen zijn wel gemaakt door Royal zelf en volgen waarschijnlijk dit weekend nog. Van alle nieuwe producten. Ze werden getoond op de ontvangstlocatie.![]()
Zoals Pyromaniac ook al aangeeft: heb zojuist nog ff contact gehad met Royal omdat ik ze nog niet online zag staan en als het goed is vanavond al het beeldmateriaal online dat door Royal zelf afgelopen maand is gefilmd in China, direct uit de productielijn/voorraad.
denk dat het met name gaat om het feit dat alle nieuwe items geschoten zouden worden en dat dit niet gebeurt is. Niet omdat ze nieuwe hebben aangevuld met oud om er toch nog iets van de maken.
greetzz
Ok dat begrijp ik maar waarom word dan meegedeeld dat er enkel en alleen nieuwe produkten geschoten zouden worden? Ik denk dat er een hoop mensen dachten dat ze o.a de GOE 2.0 zouden zien en de Bright night en de multicolor om nog maar s wat te noemen. Dat was dan een vieze tegenvaller...![]()
Om onnodige discussies te voorkomen: de bedoeling was dat er daadwerkelijk ALLEEN de nieuwste 2014 producten geschoten zouden worden!
Maar helaas was niet alles optijd binnen waardoor er maar slechts een kleine greep van de 2014 artikelen vertoont werden dit vonden wij allemaal erg vervelend/jammer.
Komt omdat te veel Nederlandse bedrijven. Voor paar procent minder. ZO *** zee vervoerder nemen die overal laks in is net als groot aantal fabrieken. Er zijn ook al zat cakés binnen in Nederland. Word tijd dat royal ze zaken op dat gebied beter op orde gaat krijgen. Want die hebben dit wel heel erg de laatste 2a3 jaar.En je wilt toch wel is een keer weten wat je koopt.