Demo: Royal Fireworks Enschede 8 november 2014

Redelijke demo gezien. Helaas niet veel nieuwe producten nog. Vond de bestaande cakes die geschoten werden nog steeds het mooist, zoals de Swirling Daisy, Fire Flowers en Sky Palms.

Vergeleken met afgelopen jaar was deze demo erg matig!

Hier het ' Finale' showtje van de demo.

Ik was met hoge verwachtingen afgereisd naar Enschede met nog 4 anderen in een auto. Al met al waren de gesprekken in de auto van een hogere kwaliteit dan de demo en nog leuker ook.
Ik had er dus meer van verwacht. Dit kan door twee dingen komen: Mijn verwachtingen waren te hoog of de demo daadwerkelijk niet goed genoeg. Ik vermoed het laatste omdat er meer mensen zo over denken.
Wat ik vooral jammer vind is dat er gezegd werd dat er alleen nieuwe dingen werden geschoten en vervolgens dat er mee oud dan nieuw werd geschoten. En dat de oude producten ook nog eens beter presteerden dan de nieuwe.
De skypalms was daarentegen wel erg lekker. Harde burst(vele malen harder dan die van de knalcakes), grote effecten en mooi uitgevoerd. En toch was ook dit niet precies wat ik ervan verwacht had. Misschien dat het iets teveel gehyped werd in het topic, dat zou goed kunnen. Desalniettemin wel een topproduct.
Conclusie: Dit was de eerste en laatste keer dat ik zo'n eind heb gereden voor deze demo. Tenzij er volgende x van te voren een schietlijst bekend is.
Overigens hoorde ik dat op de demo van Ano meer nieuwe producten geschoten gaan worden en ook een mooie finale. misschien dat dit dan iets is.
greetzz

Helaas kon ik er niet heen dit jaar naar de demo vond ik eerst zeer jammer omdat ik al een aantal x de demo gemist had. Maar na het zien van de hele demo ben ik toch zeer teleurgesteld!! Hoe kan dat toch? Ze zouden allemaal nieuwe producten laten zien maar dat waren er maar een paar helaas, Waarom die andere nieuwe artikelen niet? Ik snap het niet, de ultimate viel me ook al tegen daarentegen de fire flower en de sky palms waren echt de ouwe toppers en swirling daisy niet te vergeten. Nu weet je nog niet wat je koopt als je de GOE 2.0 wilt hebben of de Phantom of Kind of Magic. Ik weet het er komen nog veel winkeliersdemo s maar toch dit is de avond van Royal en je moet jezelf verkopen op zo n avond toch?? Royal is toch top of the bill of niet? Gisteravond in ieder geval niet...:cry::cry: in mijn ogen dan! En ik ben er niet eens bij geweest..

Filmpjes van de nieuwe artikelen zijn wel gemaakt door Royal zelf en volgen waarschijnlijk dit weekend nog. Van alle nieuwe producten. Ze werden getoond op de ontvangstlocatie.
Dus dat betekent eigenlijk automatisch China filmpjes ? Dat zou behoorlijk jammer zijn maar iets is in ieder geval beter dan niets :wink:

Zoals Pyromaniac ook al aangeeft: heb zojuist nog ff contact gehad met Royal omdat ik ze nog niet online zag staan en als het goed is vanavond al het beeldmateriaal online dat door Royal zelf afgelopen maand is gefilmd in China, direct uit de productielijn/voorraad.

Klopt.
Daarnaast waren de beelden gisteren al te zien en hieruit was duidelijk op te maken dat ze direct uit de productielijn zijn geplukt zoals Gizmo al aangeeft (positief bedoeld, omdat men dan een redelijk beeld kan vormen wat het product doet).

En toch ben ik teleurgesteld. Of ze nou vanvond online komen en gister op t.v te zien waren vind ik geen excuus. Er zouden op 8 November alleen produkten geschoten worden die nieuw waren.

Met andere woorden jij had dus wel oke gevonden als ze alleen de nieuwe items hadden geschoten ?
Ze hadden nu om wat voor een oorzaak maar 7 nieuwe items en ook ik had gehoopt er meer te zien.
En hebben ze er om er nog een showtje van te maken bestaande items bij geschoten.

Dat lijkt me toch altijd beter dan alleen een show met maar 7 nieuwe producten

denk dat het met name gaat om het feit dat alle nieuwe items geschoten zouden worden en dat dit niet gebeurt is. Niet omdat ze nieuwe hebben aangevuld met oud om er toch nog iets van de maken.
greetzz

Zoals Pyromaniac ook al aangeeft: heb zojuist nog ff contact gehad met Royal omdat ik ze nog niet online zag staan en als het goed is vanavond al het beeldmateriaal online dat door Royal zelf afgelopen maand is gefilmd in China, direct uit de productielijn/voorraad.

Ok dat begrijp ik maar waarom word dan meegedeeld dat er enkel en alleen nieuwe produkten geschoten zouden worden? Ik denk dat er een hoop mensen dachten dat ze o.a de GOE 2.0 zouden zien en de Bright night en de multicolor om nog maar s wat te noemen. Dat was dan een vieze tegenvaller...:sad:

denk dat het met name gaat om het feit dat alle nieuwe items geschoten zouden worden en dat dit niet gebeurt is. Niet omdat ze nieuwe hebben aangevuld met oud om er toch nog iets van de maken.
greetzz

Idd tjopper. Daar gaat t mij om. Nu moet je t van films gaan doen die in china gemaakt zijn. (Dubbel gevoel bij) Dus mensen moeten nog langer wachten met bestellen tot er een winkeliers demo is geweest. Of op de gok bestellen wat ik gedaan heb omdat je vertrouwen in Royal hebt met de besschrijving die erbij staat. Heel jammer allemaal.

Laatst bewerkt:
Om onnodige discussies te voorkomen: de bedoeling was dat er daadwerkelijk ALLEEN de nieuwste 2014 producten geschoten zouden worden!

Maar helaas was niet alles optijd binnen waardoor er maar slechts een kleine greep van de 2014 artikelen vertoont werden dit vonden wij allemaal erg vervelend/jammer.

Ok dat begrijp ik maar waarom word dan meegedeeld dat er enkel en alleen nieuwe produkten geschoten zouden worden? Ik denk dat er een hoop mensen dachten dat ze o.a de GOE 2.0 zouden zien en de Bright night en de multicolor om nog maar s wat te noemen. Dat was dan een vieze tegenvaller...:sad:

Royal komt vandaag dus nog online om de video's te posten, mooie gelegenheid om deze vraag door hun zelf te laten beantwoorden!

EDIT: zie de post hierboven... :wink:

Wat ik niet snap is dat er altijd problemen zijn met de levering van bepaalde produkten en dus nog of in China zijn of nog onderweg naar NL. Maar het is altijd hetzelfde liedje dat het de nieuwe produkten betreft.

Kunnen jullie er dan niet gewoon voor zorgen dat je bij de eerste lading een aantal nieuwe produkten in de eerste container naar NL laat stoppen zodat je iig een aantal hebt om daadwerkelijk te schieten op de demo? Of, dat je eerst de nieuwe produkten laat verschepen i.p.v. de al bekende?
Er moet toch wel een oplossing te vinden zijn omtrent dit voortdurend terugkerend probleem?

Om onnodige discussies te voorkomen: de bedoeling was dat er daadwerkelijk ALLEEN de nieuwste 2014 producten geschoten zouden worden!

Maar helaas was niet alles optijd binnen waardoor er maar slechts een kleine greep van de 2014 artikelen vertoont werden dit vonden wij allemaal erg vervelend/jammer.

Het begint wel een jaarlijks terugkerend fenomeen te worden dat de nieuwe producten niet op tijd binnen zijn. Is het dan telkens pech of een gebrek aan goede organisatie? Ik ben over het algemeen zeer gecharmeerd van de producten van Royal. Zonde dat dan nu weer niet alles binnen is.

Komt omdat te veel Nederlandse bedrijven. Voor paar procent minder. ZO *** zee vervoerder nemen die overal laks in is net als groot aantal fabrieken. Er zijn ook al zat cakés binnen in Nederland. Word tijd dat royal ze zaken op dat gebied beter op orde gaat krijgen. Want die hebben dit wel heel erg de laatste 2a3 jaar.;) En je wilt toch wel is een keer weten wat je koopt.

Komt omdat te veel Nederlandse bedrijven. Voor paar procent minder. ZO *** zee vervoerder nemen die overal laks in is net als groot aantal fabrieken. Er zijn ook al zat cakés binnen in Nederland. Word tijd dat royal ze zaken op dat gebied beter op orde gaat krijgen. Want die hebben dit wel heel erg de laatste 2a3 jaar.;) En je wilt toch wel is een keer weten wat je koopt.

Kwestie van de producten van vorig jaar kopen, dan weet je zeker wat je in huis hebt! Iedereen weet nu hoe de New moon, skypalms celebration box is etc.

Er is mij gisteren verteld door een werknemer van Royal dat het zeker wel de bedoeling was om alle (samples van) nieuwe producten nu in huis te hebben voor de demo. In de eerste container die aangekomen is zouden van alle producten in elk geval een aantal samples zitten, speciaal voor de demo's. Royal heeft er in China sterk op aangedrongen om echt alle nieuwe producten in die eerste container te stoppen. Enfin, wat denk je? Doen ze de eerste container hier in Nederland open, zitten niet alle nieuwe producten erbij :bonk: Je kunt als importeur zijnde nou eenmaal niet alles in de hand hebben. Je kunt er niet altijd naast staan als de Chinezen die container vol stoppen.
Hoewel ik deze argumenten zeker kan begrijpen en respecteren, vind ik het ook zeer jammer dat we gisteren zo weinig nieuwe producten hebben gezien. Een aantal cakes die ik echt zeer graag had willen zien, hebben we helaas niet kunnen aanschouwen. Hopelijk krijgen we eind van deze maand bij ANO in Milheeze nog een herkansing :)

Desondanks wil ik Royal bedanken voor de gezellige avond. De demo was goed georganiseerd en het afsteken van de demoproducten ging ook voorbeeldig. Stuk voor stuk, en met goede omroepinstallatie. Na afloop nog even genoten van een biertje en een hamburger :) Het is dus toch een leuke avond geworden, ondanks dat we niet zo veel nieuwe producten hebben gezien.

Back
Bovenaan