Demo: Royal Fireworks Enschede 8 november 2014

Ik stem ervoor om deze demo te verplaatsen naar een andere locatie. Laten we het ergens in het midden van het land houden, zoals Den Bosch. Hoeft ook niemand 2,5 uur of langer te rijden. (en met Groningen en Friesland heb ik niks, dus dat maakt niets uit. LOL)

laat het maar lekker in enschede:p30 minuten is ver zat

Prachtige voorspellingen voor vanavond: helder of lichte sluierbewolking, afnemende windkracht 2 a 3 en ca. 9gr. Met windkracht 2 a 3 zullen we waarschijnlijk niet veel mist hebben vanavond... :wink:

Ik weet niet waar al die nieuwe producten gebleven zijn maar er werden maar een handjevol geschoten, van de boxen enkel Wonderful World en Ultimate. Voornamelijk oude producten dus en dat was wel leuk. Chaosfunale was ook wel geinig.

Filmpjes van de nieuwe artikelen zijn wel gemaakt door Royal zelf en volgen waarschijnlijk dit weekend nog. Van alle nieuwe producten. Ze werden getoond op de ontvangstlocatie.

Deel de mening van Brainiac. Ging speciaal voor de nieuwe artikelen naar Enschede. De 100sh box met Flower Crown ging niet helemaal zoals deze moest gaan volgens mij. De Ultimate is wel een mooie chaos box. Alles zit er in, maar je moet er van houden. De Sky Palms ging erg hard, maar knalde vaak ook redelijk laag. Burst bij alle cakes was meer dan prima, maar gaat ten koste van de boeketten. Ik had een aardig lijstje met Royal spullen, maar ga toch zeker wachten op de winkeliersdemo's. Misschien moeten ze nog wat 'rijpen' zoals de GOA, nadat deze voor het eerst getoond werd.

De demo zelf was goed verzorgd, maar viel me toch wat tegen qua producten die getoond werden.

Filmpjes van de nieuwe artikelen zijn wel gemaakt door Royal zelf en volgen waarschijnlijk dit weekend nog. Van alle nieuwe producten. Ze werden getoond op de ontvangstlocatie.

Dus dat betekent eigenlijk automatisch China filmpjes ? Dat zou behoorlijk jammer zijn maar iets is in ieder geval beter dan niets :wink:

Viel moj ook op dat de burst van menig siercake harder is dan van de knalcakes bij royal, erg apart inderdaad. Fire Emblem vond ik ook erg matige boeketten hebben. Waren ook genoeg goeie cakes zoals de vernieuwde Perfect Harmony, Sun and Plane8,Sky Palms enz

ik ben er zelf niet bij geweest maar ik had juist begrepen dat juist alleen maar nieuwe producten werd geschoten ?

Back
Bovenaan