Vanavond heb ik een leuke demo gezien

Nieuwe lokatie (zoals elk jaar), maar wel een goede lokatie. Voldoende plek om te staan, hoewel de mensen de voorkeur hadden om dicht bij de ingang te blijven hangen. Achterin was ruimte zat. Dat had tot gevolg dat er na enkele producten gepauzeerd werd, omdat de handhaving wilde dat men niet zo bij de toegang zou blijven hangen. Het viel niet mee om het publiek te bewegen naar de andere kant van het terrein... Frits raakte hoorbaar geïrriteerd. Ik neem het je niet kwalijk kerel, het zit je ook niet altijd mee! De stress zal wel hoog zitten.
Anyway, de demo was voorbeeldig. Veel nieuwe artikelen. Korte aankondiging wat er steeds geschoten werd, schietlijsten uitgedeeld gekregen, fatsoenlijke speakers, redelijk tempo erin. Enige minpuntje is dat het vijf artikelen voor het einde opeens begon te sneeuwen/regenen/hagelen

Daar had niemand op gerekend! Het werd gruwelijk koud en nat. Niets aan te doen. De toppers van de demo waren er niet veel... ik heb eerlijk gezegd veel matig spul gezien wat niet is blijven hangen. De Jack Hammer was absurd hard, maar Frits was eerlijk genoeg om erbij te vermelden dat het een sample betrof. Het publiek was er desondanks helemaal ondersteboven van! Deze box stak met kop en schouders overal bovenuit. De Crazy Ghost (Wolff) vond ik ook top! Final Solution was ook een prima compound box met toffe W-shape en V-shape effecten voor een acceptabele prijs. Snake Eyes (Evo) deed het ook lekker, met gigantische boeketten.
De finale was echt boven verwachting goed! Toppie hoor! Lekkere muziek erbij, mooi elektrisch geschoten, zeer goed gevulde lucht, mooie variatie en een heerlijk toetje van knalcakes. Echt genieten!
Ik heb alvast een stukje van de finale, de laatste anderhalve minuut.
Vergeet niet
4K aan te klikken