[Demo] Rijswijkse Vuurwerkhal Zoetemeer 9 of 10 december 2017

Ik hoor net op de Facebook site : Zoetermeer evenementen dat de gemeente Zoetermeer ( de persoon achter deze site heeft de gemeente gebeld ), van geen show weet en er dus geen vergunning is afgegeven. Ook heeft hij de vuurwerkhal gebeld en deze geven aan dat de show gewoon door gaat ?

Ik hoor net op de Facebook site : Zoetermeer evenementen dat de gemeente Zoetermeer ( de persoon achter deze site heeft de gemeente gebeld ), van geen show weet en er dus geen vergunning is afgegeven. Ook heeft hij de vuurwerkhal gebeld en deze geven aan dat de show gewoon door gaat ?

Gaat lekker daar in Zoetermeer!! Hopenlijk snel duidelijkheid.

Het klopt dat er momenteel nog wat onzekerheid is. Als het goed is moeten we maandag avond meer zekerheid hebben.

Ondertussen word er wel gewoon door gewerkt aan de voorbereidingen van de demo.

Het klopt dat er momenteel nog wat onzekerheid is. Als het goed is moeten we maandag avond meer zekerheid hebben.

Ondertussen word er wel gewoon door gewerkt aan de voorbereidingen van de demo.

Belachelijk gedoe dit jaar van de gemeente Zoetermeer en de Provincie. Eerst van herwijnen en nu misschien die van jullie ook niet. Vraag me af wie er bij de gemeente zo dwars ligt ?

Bijdeweg, kan er 19.30 geschoten worden? Voor mensen die op zaterdag werken is 19.00 een hoop racewerk

In princpe starten we gewoon om 19u.
De demo duurt altijd ongeveer 1 uur dus als je iets later komt valt er nog genoeg te zien.

Wat een kwelling ook die gemeente, hoop dat het goed uitpakt en het de juiste keuze was om de demo te organiseren in Zoetermeer.

De vergunning voor het vuurwerk is er al een tijdje maar de gemeente kwam op het laatste moment mee dat er ook een evenementen vergunning nodig is met de bijbehorende veiligheidseisen. Frits heeft dus een heel draaiboek op moeten stellen en daar wachten we nog op goedkeuring van.

Ik begrijp echt niet met wat voor gedachte de gemeente dan een vergunning voor het vuurwerk afschieten geeft? Het lijkt mij logisch dat als je een vergunning voor het afschieten van vuurwerk aanvraagt dit afgeschoten gaat worden voor publiek. Of het nou een demo of een show van de kermis of een bruiloft oid is...

Afwachten maar weer.

Back
Bovenaan