Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jackhammer was sample?
Ja sample, werd in iedergeval gezegd tijdens de demo
Prima show. Mooie producten gezien. Jackhammer was wederom geweldig...harder dan de vorige die ik heb gezien.
Geloof nooit dat deze zo in de straat komt....
Werd toch ook vermeld als sample.
Ik wil alleen nog maar sample demos.
Alle gekheid op een stokkie, wat heb ik vanavond een hoop slechte cakes gezien.
Hoogtepunt van de avond was toch wel de 10sh Stardust :( :( om te huilen voor €60,00..
Nieuwe lokatie (zoals elk jaar), maar wel een goede lokatie. Voldoende plek om te staan, hoewel de mensen de voorkeur hadden om dicht bij de ingang te blijven hangen. Achterin was ruimte zat. Dat had tot gevolg dat er na enkele producten gepauzeerd werd, omdat de handhaving wilde dat men niet zo bij de toegang zou blijven hangen. Het viel niet mee om het publiek te bewegen naar de andere kant van het terrein... Frits raakte hoorbaar geïrriteerd. Ik neem het je niet kwalijk kerel, het zit je ook niet altijd mee! De stress zal wel hoog zitten.
Daar had niemand op gerekend! Het werd gruwelijk koud en nat. Niets aan te doen. De toppers van de demo waren er niet veel... ik heb eerlijk gezegd veel matig spul gezien wat niet is blijven hangen. De Jack Hammer was absurd hard, maar Frits was eerlijk genoeg om erbij te vermelden dat het een sample betrof. Het publiek was er desondanks helemaal ondersteboven van! Deze box stak met kop en schouders overal bovenuit. De Crazy Ghost (Wolff) vond ik ook top! Final Solution was ook een prima compound box met toffe W-shape en V-shape effecten voor een acceptabele prijs. Snake Eyes (Evo) deed het ook lekker, met gigantische boeketten. 
wel geinige demo was het, had wat meer grote boxen verwacht, maar was geen slechte demo, leuke finale ook wel. en stront iritant dat iedereen aan het begin bleef staan, volgens mij hadden ze een paar strijkers in hun oren zitten.