Gisteravond een erg leuke demo en show gezien in Milheeze

De demo was prima qua opzet. Jammer dat er weinig nieuwe producten waren, maar dat lag vooral aan het feit dat er gewoon nog maar weinig cakes in Nederland zijn aangekomen tot dusver.
Wolff vond ik er in positieve zin uitspringen deze avond. Hoewel ik persoonlijk de variatie bij Wolff wat klein vind qua effecten, waren de burst goed, de kleuren helder, en de boeketten groot en vol. Royal was ook niet verkeerd vanavond. Exploding box is toch wel erg sterk hoor. Marijn viel mij wat tegen. Leek veel last te hebben van de wind. Toch preseerden de Jorus Rampestamper, Hoogmoed en Tweelingen weer als vanouds goed. Rubro vond ik wel aardig. Eventcakes blijven kwalitatief goed, maar met een hoog prijskaartje. De Brocade to Color van Cafferata vond ik ook zeker niet verkeerd. Maar de toppers van de avond waren toch echt de Serious Gold en de Mayday! Wat een gave bakken die twee!
De profshow begon erg leuk met een letterbord. Die mocht wel op een klein podiumpje staan overigens, want nu kon ik het niet lezen. De shells waren van prima kwaliteit. Heerlijke salvo's en lekker rammen! De dreunen waren echt niet gezond af en toe! De 8" bommen (zo'n tien stuks totaal) pikte je er duidelijk uit. De falling leaves waren supergoed. Ook de go-getter achtige shells waren mooi; eerst een soort peony, maar dan opeens zoeven die sterren nog opzij. De consumenten cakes, die prima als ondersteuning gebruikt werden bij de shells, hadden wel 100 meter dichterbij mogen staan... De zilveren single shots waren ook geweldig. Pluim voor Gerwin

En die 16"? Ja, geweldig om mee te maken in ons land! Maar echt super was ie natuurlijk niet...die lift was nog wel het meest indrukwekkende misschien. Die afstand was te groot, het effect een beetje doorsnee. Erg gaaf om te zien, maar toch niet zo spectaculair als ik gehoopt had. Ik had voor het geld liever wat extra Italiaanse cilinderbommen gezien. Maar toch was dit wel de publiekstrekker. Ik stond wat verder naar achter (grens betonplaten/aarde), en toen die 16" shell werd aangekondigd zag ik werkelijk TIENTALLEN telefoons en cameras omhoog gaan om hem te filmen!

Overal zag je schermpjes oplichten! Het was gewoon duidelijk dat iedereen voor die shell kwam, dus toen ie goed en wel de lucht in ging, ging er bij het publiek een buzz doorheen!

ANO ook weer bedankt voor de top organisatie. Al om 7 uur waren er voldoende parkeerwachten aanwezig. De parkeerplaats was verlicht, route aangegeven, bewaakt... De frietjes vonden ook gretig aftrek. De showroom was weer mooi ingericht.
Mooi om te zien dat dit evenement zo veel freaks aantrekt. Van heinde en verre kwamen we weer in grote getale opdraven. Leuk om weer even van Jupiler, Teun48, Gunner1001, Leslifan, alle mods etc. etc. gesproken te hebben!
Misschien een beetje mosterd na de maaltijd met het zoveelste filmpje, maar goed. Hier dan ook mijn film van de finale en de 16" shell