Demo Milheeze Ano vuurwerk

Ok, de sterretjes gaan mee :)
haha ok, opletten op camera's, sigaren, jongetje met zwarte pet en een groen sterretje erop. Iemand die ik nog zou kunnen herkennen?

Jongetje met zwarte pet en een groene ster erop, That's Me:)

Ehh... Morris kun je denk ik ook herkennen aan(en zo heeft Morris het vorig jaar aan mij beschreven) een klein mannetje, haar achterover en veel te veel gel erin:p

Tabe, Kom jij ook, Zo ja, Sebastiaan, kijk dan maar naar iemand die Héél erg groot is:p

ehh.. verder....:p... nah, kan niemand meer verzinnen.(lukt wel, maar dan krijg ik een ban als ik die omschrijving hier neer zet:p)

Zie jullie allen Zaterdag Guy's

Jongetje met zwarte pet en een groene ster erop, That's Me:)

Ehh... Morris kun je denk ik ook herkennen aan(en zo heeft Morris het vorig jaar aan mij beschreven) een klein mannetje, haar achterover en veel te veel gel erin:p

Tabe, Kom jij ook, Zo ja, Sebastiaan, kijk dan maar naar iemand die Héél erg groot is:p

ehh.. verder....:p... nah, kan niemand meer verzinnen.(lukt wel, maar dan krijg ik een ban als ik die omschrijving hier neer zet:p)

Zie jullie allen Zaterdag Guy's

Ik ben er inderdaad ook bij:D.

Ja, ik ben er ook met mijn zoontje, te herkennen aan de auto met de ogen :)

Maar die zal ergens anders staan dan wij natuurlijk.

Een aantal vwc mensen ken ik, dus ik zoek jullie wel op. Ik heb er zin in, het jeukt gewoon.
Lekker patatje, met korting bestellen, een super show en natuurlijk de 16", wat willen we nog meer...

Gratis bestellen:angel:, en dan niks betalen voor je vuurwerk:p.

nah, grapje:)

heb er echt zin in man!.. Thomas, Kom maar op jij:p
bij die frietkraam he, gaan ze daar dit jaar ook frikandelletjes en zo weg geven? of blijft het bij frietjes?:)

Ook in het andere topic al gepost, maar het hotel in de buurt is geboekt!
Mijn vriendin en ik zijn erbij!

Toevallig ben ik in de buurt die zaterdagavond dus ik hoop dat ik er ook bij kan zijn. Het is natuurlijk mooi om die 16 inch shell te zien maar ook voor de consumentencakes wil graag komen kijken. Producten die goed bevallen kan ik bij mij in de buurt kopen bij de dealers die dezelfde merken verkopen.
Zaterdag beloofd schitterend Vuurwerkweer te worden. Droog, beetje wind, niet koud en vooral GEEN mist. :D

heerlijk toch, met of zonder majo, heerlijk warme fretten op een koude avond, luisterend naar Doe Maar Wah<--- die band voorgaande jaren, afgelopen jaar helaas niet :/

Als ik het topic doorlees is dit een zeer goede demo, gratis eten, goede schietlijst, en een show met een 16".

Ik rij met Damianus mee, dus ben zaterdag ook aanwezig. :)

20.00u is de aanvang van de demo?
Hoelaat zijn we al welkom dan? :)

Vorig jaar waren wij een van de allereerste daar. Wij kwamen er, nog niemand die buiten stond voor het verkeer, komt er iemand naar buiten. Wij zo waar moeten de fietsen staan? hierzo. Wij zo ok,m beste plekje
Best vroeg daar weet niet de precieze tijd! maar je word gewoon verwelkomt
halfuurtje vantevoren is nooit verkeerd. daarna word het eigenlijk ook te druk!

Back
Bovenaan