Demo Milheeze Ano vuurwerk

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Waar: Milheeze
Wanneer: zaterdag 26 november 2011
Wie: Bombers Vuurwerkevenementen
Opdrachtgever: ANO Vuurwerk Milheeze
Wat: demo consumentenvuurwerk + Prof. finale tot 16"
Tijdstip: 20.00 uur
Collecties: volgt

Na afloop van de demoshow volgt er PROF finale!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze gaan we zeker weer in de agenda zetten, vorig jaar een leuke demo en vooral goed verzorgde demo gezien !

Filmpje van vorig jaar.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Het is zeker altijd een leuke goedverzorgde demo in Milheeze. En de frietkraam met heerlijke friet staat er dit jaar ook weer!

Leuk dat jullie al weten waar het is. Ik ga niet naar veel shows maar deze zowieso elk jaar! Zijn er dan nog meer vwcers?
Dit jaar maar op een lege maag gaan en dan daar 2 frietjes naar binnen werken.
Echt een super show, wel jammer dat die 8 inch niet werd aangekondigt of iets dergelijks. Iedereen was zo van ah mooi finale en opeens BOEM!
maar voor de rest wel goed verzorgt met muziek e kan binnen en wat drinken wat gratis friet. Afgelopen jaar wel extra koud haha!

Leuk dat jullie al weten waar het is. Ik ga niet naar veel shows maar deze zowieso elk jaar! Zijn er dan nog meer vwcers?
Dit jaar maar op een lege maag gaan en dan daar 2 frietjes naar binnen werken.
Echt een super show, wel jammer dat die 8 inch niet werd aangekondigt of iets dergelijks. Iedereen was zo van ah mooi finale en opeens BOEM!
maar voor de rest wel goed verzorgt met muziek e kan binnen en wat drinken wat gratis friet. Afgelopen jaar wel extra koud haha!

Er zijn altijd wel een aantal VWC-ers te vinden in Milheeze!

Gewoon voorzichtig rondvragen wil nog wel eens helpen. Vooral voorzichtig doen ook, want sommige vwc-ers kunnen bijten :p

Kijk eens naar mensen met camera's, meestal zit er daar ongetwijfeld één bij die betrekking heeft tot vwc.

allemaal cameras op een rij :p , allemaal VWB vesten. Als jupilerfreak er is , dan moet je gewoon het bier blikken spoor volgen.

Gr stefan

Jaja, deze staat sinds gisteren in de agenda genoteerd haha, leuk nieuws van de mensen van Ano! Kijk er al naar uit, gezellige avond, sfeervol en niet te vergeten de gratis patat die zéér lekker smaakt! :D:p

Owja, de profshow die er weer bij zit gaat wederom tot 8". :D

Genoteerd!
Wat een leuk bedrijf vind ik Ano!
Ben er vorrig jaar niet geweest omdat ik het zelf druk had!
Nu ga ik er zeker weer bij zijn!
Ja Ano ik heb zin in jullie brabandse gezelligheid!!

Mvg 3xh

Ik voeleen kleine meeting aankomen tegen het eind van het jaar, deze staat ook in de agenda genoteerd.

Hier ben ik weer bij :)!
Vorig jaar was er ook een actie dat als je direct na de show bestelde, je ook nog een 10% korting kreeg!
En de friet :)

Super demo! Wat zeg ik? Demo? Dikke show gewoon!

vorig jaar 'n leuke demo gezien met 'n geweldige prof show als afsluiting .
dit jaar ben ik ook zeker aanwezig daar in milheeze .

Elk jaar een leuke demo hier en een leuke afsluiter tot 8inch.. en tja, de frietkraam is natuurlijk een leuke toevoeging haha

Vorig jaar ook met een heel aantal vwc-ers geweest en ook dit jaar mag je me weer verwachten, hij staat in de agenda:)

Note aan Marco (Ylke), als je dit jaar vóór mij het weiland afrijdt, geef dan geen extra gas in de modder.. ruiten onder de modder..ruitensproeiervloeistof op, dan is een uur rijden nog lang:p ..
Daarbij werd de dag erop mijn auto afgekeurd voor de APK omdat mijn kenteken door de modder niet meer leesbaar was, want ik was natuurlijk te lui om 'm nog te wassen :p

Maar goed.. ik ben er dus weer bij!

Trouwens.. traditiegetrouw, allemaal sterretjes meenemen zodat we onder het genot van Happy New Year van Abba, bij de auto, in een kringetje sterretjes kunnen afsteken:)

Dus als ik het goed begrijp? als ik wat VWC-ers wilt zien, moet ik naar de frietkraam lopen en dan zoeken naar gasten mer blikjes bier in hun handen?
Makkelijk genoeg toch?

Back
Bovenaan