Leendert97
VWC lid
Supergoed! Zeker een van de besteWoon in het westen dus voormij te ver weg, maar ben benieuwd hoe de Pirates of the Caribean presteerd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Supergoed! Zeker een van de besteWoon in het westen dus voormij te ver weg, maar ben benieuwd hoe de Pirates of the Caribean presteerd.
0.0 samples vanavond.Top demo! Was me het rijden waard. Laatst las ik negativiteit over de Philadelphia Spitters, nou echt dat kan de prullenbak in hoor. Was gewoon top! Riakeo viel me positief op, is dit echt vanuit voorraad geschoten en geen samples? Kan het haast niet geloven, die Attraction moet ik hebben, die gaat zeker besteld worden. Ik heb de Triple X ook dit jaar maar die vond ik tegenvallen t.o.v. de Riakeo compounds. En wat een lekkere finale. Kuiper bedankt!
De Triple X viel tegen he? Kleine spreiding en burst viel mij ook tegen. Riakeo was top inderdaad! Alleen erg jammer dat je gewoon merkt dat we naar kooiloos vuurwerk gaan. Wat een plofjes. Voor mij de neiging om volgend jaar toch de andere markt op te gaan.Top demo! Was me het rijden waard. Laatst las ik negativiteit over de Philadelphia Spitters, nou echt dat kan de prullenbak in hoor. Was gewoon top! Riakeo viel me positief op, is dit echt vanuit voorraad geschoten en geen samples? Kan het haast niet geloven, die Attraction moet ik hebben, die gaat zeker besteld worden. Ik heb de Triple X ook dit jaar maar die vond ik tegenvallen t.o.v. de Riakeo compounds. En wat een lekkere finale. Kuiper bedankt!
Super demo zoals altijd!
Leuk om een aantal freaks te ontmoeten! @Vuurwerkkoning +? @Tatanka en natuurlijk @Pyroguy.
Riakeo en Pangu waren de toppers van vanavond voor mij.
Beland er toch zo maar weer het één en ander in mijn winkelmandje![]()
Dat was ikSuper demo zoals altijd!
Leuk om een aantal freaks te ontmoeten! @Vuurwerkkoning +? @Tatanka en natuurlijk @Pyroguy.
Riakeo en Pangu waren de toppers van vanavond voor mij.
Beland er toch zo maar weer het één en ander in mijn winkelmandje![]()
Ja, inderdaad hopen op zulk weer met oud&nieuw!Was weer super voor elkaar !
Lekkere loempia’s ook
Prachtige producten gezien in een strak tempo en een prachtige finale ! En oh my god: dit weer met oud en nieuw !!![]()
Mee eens. Je mist het “wow” effect met 20mm en kooiloos. Zelfs m’n vriend, die zeker geen pyro is, viel het op.Allereerst weer een fantastisch geregelde demo. Finale show was om te smullen.
Welke knalcakes gingen er in de finale af @Pyroguy ?
Over het algemeen zie je de achteruitgang van het nederlandse vuurwerk wel. 20mm meuk en kleiner is gewoon bagger. Kleine uitwerkingen en totaal geen power.
Triple x: prachtige bak maar miste de power die anderen wel hadden. Had hem 2 jaren geleden zelf en in mijn beleving was die veel krachtiger.
Uiteraard gelukkig nog wel paar mooie dingen gezien:
De riakeo bakken zijn niet mijn smaak maar wel fantastische bakken! Felle kleuren, heerlijke spreiding. Top merk.
Nr 5
Divider (heerlijke crossettes)
Nr 9
Fireworks university: goede burst, goed boeketgrootte, mooi tempo.
Pirates : knalde echt hard, schoot eerste deel erg traag, had weinig finale maar was wel weer ouderwets pangu waardig
Elegance (riakeo): fantastische bak! Is dit echt kooikoos?
Zelfs mijn vrouw was niet onder de indruk van meerdere producten. Miste voor haar de wauw factor. En zij is absoluut geen kenner of groot fan.Mee eens. Je mist het “wow” effect met 20mm en kooiloos. Zelfs m’n vriend, die zeker geen pyro is, viel het op.
Allereerst weer een fantastisch geregelde demo. Finale show was om te smullen.
Welke knalcakes gingen er in de finale af @Pyroguy ?
Over het algemeen zie je de achteruitgang van het nederlandse vuurwerk wel. 20mm meuk en kleiner is gewoon bagger. Kleine uitwerkingen en totaal geen power.
Triple x: prachtige bak maar miste de power die anderen wel hadden. Had hem 2 jaren geleden zelf en in mijn beleving was die veel krachtiger.
Uiteraard gelukkig nog wel paar mooie dingen gezien:
De riakeo bakken zijn niet mijn smaak maar wel fantastische bakken! Felle kleuren, heerlijke spreiding. Top merk.
speed of sound: goede uitwerkingen
Divider: heerlijke crossettes
Philadelphia Spitters: knalde goed, grote boeketten
Fireworks university: goede burst, goed boeketgrootte, mooi tempo.
Pirates : knalde echt hard, schoot eerste deel erg traag, had weinig finale maar was wel weer ouderwets pangu waardig
Elegance (riakeo): fantastische bak! Is dit echt kooikoos?
Yes. DankJe zag in de finale de Cairo Crackling, Crossette Switch, Red & Green fish with Blue stars, 60 sec blinker, Silver Salute, Tailgate Fan en Return of the Phoenix.