[DEMO] Kuiper Koekange - 13 december 2024 19:00 uur

Added to Calendar: 13-12-24

Ben benieuwd naar de schietlijst! En heb ook zin in de demo zelf. Het weer schijnt wel goed te komen als ik de modellen bekijk. Windkracht 2, droog en rond het vriespunt. Hopelijk gaan we geen last krijgen van de mist zoals twee jaar geleden. Demo zelf was toen top, alleen de finale ging de mist in.

Belofte maakt schuld...
Hierbij dan, nog niet in officiele opmaak.

NAAMMERK
Burning PepperLesli
Las VegasWolff
ZauberWeco
VR World 1+1 gratisLesli
Speed of SoundVulcan
RebelWeco
DividirWeco
ToxicRiakeo
Philadelphia SpittersMagnum
Wonderful HeavenVulcan
CupidoRiakeo
ZorroLesli
AdrenalineVulcan
EnigmaWolff
PoisonWeco
Voodoo QueenLesli
Fireworks University F.U.Magnum
Black TortoiseVulcan
Pirates of the CaribeanPangu
AttractionRiakeo
SpringwindWolff
NotoriousWeco
SledgehammerWolff
EleganceRiakeo
Iro Kin BeautyLesli
Triple XMagnum

Hoewel ik niks heb van riakeo ben ik toch wel benieuwd naar de nieuwe producten, zeker gezien lesli naar mijn idee toch wel een goede fabriek heeft wbt het "riakeo" (om het maar even zo te noemen) effect, als ik het vergelijk met de magnum variant.

Zijn al deze riakeo producten allemaal kooiloos?

En wordt er productie geschoten @Pyroguy?

Hoewel ik niks heb van riakeo ben ik toch wel benieuwd naar de nieuwe producten, zeker gezien lesli naar mijn idee toch wel een goede fabriek heeft wbt het "riakeo" (om het maar even zo te noemen) effect, als ik het vergelijk met de magnum variant.

Alles wat ik tot heden heb uitgepakt van Riakeo is kooiloos. Vandaag toevallig nog een levering met nieuwe items ontvangen ,maar ik verwacht ook daar geen kooi.

Van alles wordt uiteraard productie geschoten. De lijst is zo samengesteld dat alles wat er op staat fysiek als productie in onze bunkers staat óf waarvan de productie gegarandeerd in Nederland is en tijdig bij ons geleverd zal zijn. De keuze is reuze, dus er is geen reden om producten te schieten waarvan de productie nog niet binnen is. Ook zullen de leveranciers niet van ieder product een sample hebben staan, verwacht ik zo.

Alles wat ik tot heden heb uitgepakt van Riakeo is kooiloos. Vandaag toevallig nog een levering met nieuwe items ontvangen ,maar ik verwacht ook daar geen kooi.

Van alles wordt uiteraard productie geschoten. De lijst is zo samengesteld dat alles wat er op staat fysiek als productie in onze bunkers staat óf waarvan de productie gegarandeerd in Nederland is en tijdig bij ons geleverd zal zijn. De keuze is reuze, dus er is geen reden om producten te schieten waarvan de productie nog niet binnen is. Ook zullen de leveranciers niet van ieder product een sample hebben staan, verwacht ik zo.
Dat klinkt goed! Heel benieuwd! 🔥

Mooie lijst!
Meest benieuwd naar Cupido en Philadelphia Spitters (want die heb ik zelf besteld), en ook wel een beetje naar de Springwind.
En voor de rest gaan we zien of er mooie pareltjes tussen zitten voor de volgende keer. :thumbup:

Eddy.

Het is voor mij wel erg ver rijden. Maar een hele mooie schietlijst, denk toch maar te gaan. Staan meerdere producten op die ik graag live wil meemaken. Zo ben ik benieuwd hoe Riakeo NL presteert, of de boeketten van de Philadephia Spitter dit keer wat uniformer zijn en de dahlia's allemaal tot ontbranding komen en hoe ik de Springwind stand alone ervaar.

Leuke lijst en ben vooral benieuwd naar Riakeo. En ik ben ook zeer benieuwd naar de Iro Kin Beauty! Van de Triple X word ik nu wel een beetje moe.. dit word nu het 3e jaar dan dat deze word geschoten. Ik had liever The Great Wall van Riakeo gezien.

Leuke lijst en ben vooral benieuwd naar Riakeo. En ik ben ook zeer benieuwd naar de Iro Kin Beauty! Van de Triple X word ik nu wel een beetje moe.. dit word nu het 3e jaar dan dat deze word geschoten. Ik had liever The Great Wall van Riakeo gezien.
Dit was ook een erg lastige keuze, wat een waardige afsluiter is in de duurdere prijsklasse. De reden die jij noemt deed ons ook erg twijfelen, maar met Triple X weet je wel dat het een waardige afsluiter is. Moe worden wij in ieder geval niet van.
The Great Wall was helaas nog niet binnen ten tijd van opstellen van de lijst.

Moe klinkt ook wel wat onaardig, want het is een erg goede box. Maar ik had nu wel een keer een andere afsluiter willen zien 😄

Is Riakeo al vanaf zijn start een Lesli onderdeel geweest?

Back
Bovenaan