Pyrotec
VWC lid
Bedankt voor het fimen!Erg genoten wel lichtelijk koude vingers van al dat film werk! Bedankt huismam

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor het fimen!Erg genoten wel lichtelijk koude vingers van al dat film werk! Bedankt huismam
Ik vermoed 8. Waarom? Nou 12 in een karton en in de demo werden er 2 geschoten en bij begin eindshow weer. 12-2-2=8 stuk over voor de finalehoeveel Bizar 14 waren dat op t laats?
Er zitten er 6 in een kartonIk vermoed 8. Waarom? Nou 12 in een karton en in de demo werden er 2 geschoten en bij begin eindshow weer. 12-2-2=8 stuk over voor de finale
Riakeo 500 volgens mij staat ook rechtsonderIemand een idee wat er op 03:06 geschoten wordt?
Ik bedoel de in dit filmpje, het citeren was niet goed gegaanDruk aan het knutselen met Blender i.p.v. de Adobe bende van ellende, daarom iets later.
Ik bedoel de in dit filmpje, het citeren was niet goed gegaan![]()
Kijk dat is geweldig nieuws ! Dankjewel voor je reactie ! Uitraard deze gister meteen besteld bij huismanRECTIFICATIE - BLITZ BOMBER!!
Gisteravond is tijdens de Huisman Vuurwerk Demo 2024 de nieuwe Blitz Bomber van Rubro Vuurwerk geschoten. Deze presteerde geweldig. Zelfs zo goed dat we even twijfelden of de finale wel van deze box was. Na afloop hebben we dat onderzocht. En we kunnen iedereen inmiddels geruststellen: zoals we deze gisteravond met z'n allen hebben gezien, zo staat deze straks ook bij jou thuis in de straat! Vandaar even deze officiële rectificatie. Excuses voor de mogelijke onduidelijkheid!!
De verzamelbonfunctie staat al onlineHe Huisman, komt de verzamelbon functie nog online vandaag of kan ik alle bestellingen al los uitprinten
Ahhh, nice! MooizoDe verzamelbonfunctie staat al online![]()