[Demo] Huisman Vuurwerkdemo - 19 december 2024

Added to Calendar: 19-12-24

Alleen jammer van die ene harde knaller uit het publiek in de korte bluspauze. Het weer was ook niet zo prettig. Verder van genoten met mn dochtertje.

Het was as usual weer heel goed geregeld. Fijn met de voetjes op het kunstgras in plaats in de modder!

Ik vond er dit jaar eigenlijk weinig écht bovenuit steken. Positieve noten: Blue Maroon, Blitzbomber, Sky Symphony, Philadelphia splitters en de Riakeo cakes. Ook de platinum sensation verraste mij!

Grootste tegenvaller: Coconut bounty. Maar daar hoeven we weinig woorden meer aan vuil te maken.

Wederom een leuke demo gezien. Rubro lijkt een van de betere importeurs te zijn dit jaar. Blitzbomber en Sky Symphony de toppers. Helaas is de Coconut bounty lange na niet de topper die we gezien hebben bij Ano, maar zeker geen slechte box.
Magnum vond ik over het geheel iets tegen vallen.
Huisman weer bedankt! En hopelijk tot volgend jaar.

Top demo, weer genoten! Favorieten voor mij waren de Toxic en Hangin. Verder geschrokken van de PI, daar is echt niks meer van over tov vorig jaar. De bounty vond ik nog niet eens zo slecht, natuurlijk wel glinke achteruitgang tov de sample, maar dat was ook te mooi om waar te zijn. Denk dat die het in de straat gewoon prima gaat doen!

Top demo weer van Huisman, niks op aan te merken. Was ook goed druk!

Toppers waren voor mij: Riakeo producten, Hangin', Blitz Bomber, Platinum Sensation en Sky Symphony.

De Transbomber en Caïro Crackling in de finale ook gewoon dikke prima. Blue Maroon viel me ook alles mee.

Laatst bewerkt:
Zoals ieder jaar een prima georganiseerde demo gezien met een mooie gevarieerde schietlijst.
Persoonlijke toppers Riakeo 500 en Toxic, Philidelphia Spitters en Sky Symphony
Tegenvallers Coconut Bounty en nieuwe batch Magnum PI

Verrassing van de avond was de Blitz Bomber! Ook al zaten er wat missers tussen. Riakeo heeft me ook positief verrast.

De finale ook gefilmd, de cairo klinkt toch een stukje minder dof op het eind moet ik zeggen.

Back
Bovenaan