[Demo] Huisman Vuurwerkdemo - 19 december 2024

Added to Calendar: 19-12-24

Huisman wederom bedankt voor de goed verzorgde demo in Huissen. Zoals altijd weer keurig geregeld. Goed voorzien om rijplaten te leggen over het gras naar het verharde pad in verband met het weer.

Bedankt voor de gastvrijheid en hopelijk tot volgend jaar.

Dankzij deze demo is mn eerste bak voor volgend jaar ook al bekend. De escape room. Manman die had ik al op de radar maar dit was de 1e keer dat ik hem 'live' zag. Wat een beauty.

Nee ik heb echt zitten genieten van de demo :thumbsup:

1000025208.jpg

Leuke demo.
Ik heb mooie producten gezien en enkele waar zeker te weten over nagepraat gaat worden.
Helaas was er weer een koekwous die het leuk vond om een dikke illegale knaller vlak bij het publiek af te steken, maar ja dat was ook iemand onder noemer van: Er brand wel licht, maar er niemand thuis.
Fijn dat er een nog mooie en gezellige vuurwerk demo is bij mij in de buurt!

RECTIFICATIE - BLITZ BOMBER!!
Gisteravond is tijdens de Huisman Vuurwerk Demo 2024 de nieuwe Blitz Bomber van Rubro Vuurwerk geschoten. Deze presteerde geweldig. Zelfs zo goed dat we even twijfelden of de finale wel van deze box was. Na afloop hebben we dat onderzocht. En we kunnen iedereen inmiddels geruststellen: zoals we deze gisteravond met z'n allen hebben gezien, zo staat deze straks ook bij jou thuis in de straat! Vandaar even deze officiële rectificatie. Excuses voor de mogelijke onduidelijkheid!!

RECTIFICATIE - BLITZ BOMBER!!
Gisteravond is tijdens de Huisman Vuurwerk Demo 2024 de nieuwe Blitz Bomber van Rubro Vuurwerk geschoten. Deze presteerde geweldig. Zelfs zo goed dat we even twijfelden of de finale wel van deze box was. Na afloop hebben we dat onderzocht. En we kunnen iedereen inmiddels geruststellen: zoals we deze gisteravond met z'n allen hebben gezien, zo staat deze straks ook bij jou thuis in de straat! Vandaar even deze officiële rectificatie. Excuses voor de mogelijke onduidelijkheid!!
Kijk dat is geweldig nieuws ! Dankjewel voor je reactie ! Uitraard deze gister meteen besteld bij huisman;)

Back
Bovenaan