[Demo] Huisman Vuurwerk Huissen 19 december 2019

Zo dan, meer dan prima lijst hoor. Zitten veel toppers tussen, dus erg benieuwd naar. Veel plezier allemaal vanavond.

Euhh... het is de afgelopen weken en dagen allemaal geleverd dus in ieder geval niet onze eigen restvoorraad. Eerlijk gezegd heb ik daar niet op gelet. De spullen zijn al weg naar het schietveld dus ik kan het ook niet voor je nakijken nu. Van de meeste "oude" artikelen die we schieten was vorig jaar praktisch of zelfs geen voorraad meer bij de importeurs.
Top! Tot vanavond!

Erg leuke en goed georganiseerde demo gezien zojuist. Gizmo75 praatte alles leuk aan elkaar en duidelijk met verstand van zaken. Ook leuk na de Junk: “Kijk Valk, zo moet ie’”:D

Veel mooie producten gezien, slechts een enkele tegenvaller.
En oja, voor het eerst een Funke-product geschoten, de Blitzgewitter. Absoluut een mooie blink cake, alleen de burst had ik ietsje harder verwacht.

Mijn toppers:
- Evo Bomber: ook voor de 3e keer vond ik hem geweldig. Zo breed!
- Supertolles 6: leuke set cakes met all at once op het einde. Mooie prijs!
- Saluted: de dreunen waren weer snoeihard. Fluit is oké.
- Der Hammer: budgettopper blijft dit!
- Transbomber: heeft geen uitleg meer nodig
- White Red Rebel: heldere blinkers en ook nog eens erg breed effect
- Event Power Boxen 1 en 2: onverwachts mooie boxen, waarbij nr 2 er wel veel zin in had.
- Transbomber Championship Edition: ik blijf de opbouw echt ge-wel-dig vinden. Laatste salvo’s zijn dik!
- Immortal Gold: bij reservelont aangestoken maar het goud is prachtig.
- Shots of Anarchy: aan de prijs maar het dubbele finalesalvo is ongeëvenaard.
- Code Red: ook hier blijft vooral het geweldige slot bij.

Tegenvallers:
- De eerste cake van de Primal Instinct kwam niet lekker uit de verf. Daarna wel prima.
- Double Demolition: te traag...

Ik twijfel over de Zena Snapte en Sky High Whistle. Die laatste heeft wel een mooie opbouw qua tempo, alleen fluit, burst en boeketje zijn twijfelachtig.

In de finale viel me vooral The Rave Box op, blijft leuk met de fluiters. Verder nog gevraagd wat de fluitbak was (RAW Whistler) en de waaierbak (Machine Gun Box). Die vielen ook op. De RAW Whistler doet echt pijn aan de oren.

Bedankt voor de mooie demo!

Weer een top demo gezien zo om de hoek. Zoals gebruikelijk goed georganiseerd, duidelijk verhaal van Gizmo en een goede productselectie. Het weer zat ook mee, het stopte precies met druppen toen de demo begon en de wind was precies hard genoeg om de rook te verdrijven zonder alle effecten aan te tasten.

toppers van de avond, wat er heel wat zijn, vrijwel identiek aan die van Rico:
- White red rebel: Blijf mij elke keer verbazen over de burst en blinkers
- Saluted: Die klappen die hier vanaf komen, fenomenaal. maar die prijs..
- Punisher: Voor 48 euro echt een top bak!
- Supertolles 6: Onverwacht. Kijk eigenlijk nooit naar die assortimenten maar de verschillende effecten en een all at once cake in zo'n assortiment maken het een topper.
- Evo Bomber: Tsja, vorig jaarin de straat gehad en nu toch wel spijt dat ik hem niet heb. Tijdsduur is ook een dikke plus, zonder saai te worden.
- Event Power box 1 & 2: acties die worden aangeprezen zoals bij deze set sla ik standaard eigenlijk over. Bij deze toch een misvatting geweest wat dit zijn twee heerlijke boxen.
- Transbomber: Wat een bak blijft dit. Spijt dat ik deze nog nooit gehad heb.
- Spinnerz 2 Colorz: Die spinners zijn heel goed uitgevoerd en het kleurenpalet is smullen
- Immortal Gold: Na de demo van valk bang dat de immortal gold verdwenen zou zijn maar deze blies de pannen van het dak
- Shots of Anarchy: Enorm complete box, prachtig om te zien, maar ook die prijs..

Ik vond er eigenlijk geen echte floppers tussen zitten maar bij onderstaande artikelen had ik toch m'n bedenkingen:
- Double Demolition: Helaas niet zoals voorgaande jaren in de straat. Te traag..
- Secret Salute: Genoeg over gezegd, kan mij niet meer bekoren.
- MJB Cake: Prachtige cake maar vind het jammer dat hij zo snel is.

Toetje was weer top. Zat een felle fluitcake tussen wat de raw whistler schijnt te zijn als ik hierboven lees. Ook absoluut geen miskoop als je die in de collectie hebt.

Bedankt, Huisman!:thumbup:

Mee eens!

Het viel me alleen op dat er bij de Saluted best een paar weigeraars zaten. Verder viel de burst van de Secret Salute in negatieve zin op!

En zeker een eervolle vermelding voor Gizmo75 die een mooie oproep deed om een Vuurwerkblije zone aan te vragen.

Erg leuke en goed georganiseerde demo gezien zojuist. Gizmo75 praatte alles leuk aan elkaar en duidelijk met verstand van zaken. Ook leuk na de Junk: “Kijk Valk, zo moet ie’”:D

Veel mooie producten gezien, slechts een enkele tegenvaller.
En oja, voor het eerst een Funke-product geschoten, de Blitzgewitter. Absoluut een mooie blink cake, alleen de burst had ik ietsje harder verwacht.

Mijn toppers:
- Evo Bomber: ook voor de 3e keer vond ik hem geweldig. Zo breed!
- Supertolles 6: leuke set cakes met all at once op het einde. Mooie prijs!
- Saluted: de dreunen waren weer snoeihard. Fluit is oké.
- Der Hammer: budgettopper blijft dit!
- Transbomber: heeft geen uitleg meer nodig
- White Red Rebel: heldere blinkers en ook nog eens erg breed effect
- Event Power Boxen 1 en 2: onverwachts mooie boxen, waarbij nr 2 er wel veel zin in had.
- Transbomber Championship Edition: ik blijf de opbouw echt ge-wel-dig vinden. Laatste salvo’s zijn dik!
- Immortal Gold: bij reservelont aangestoken maar het goud is prachtig.
- Shots of Anarchy: aan de prijs maar het dubbele finalesalvo is ongeëvenaard.
- Code Red: ook hier blijft vooral het geweldige slot bij.

Tegenvallers:
- De eerste cake van de Primal Instinct kwam niet lekker uit de verf. Daarna wel prima.
- Double Demolition: te traag...

Ik twijfel over de Zena Snapte en Sky High Whistle. Die laatste heeft wel een mooie opbouw qua tempo, alleen fluit, burst en boeketje zijn twijfelachtig.

In de finale viel me vooral The Rave Box op, blijft leuk met de fluiters. Verder nog gevraagd wat de fluitbak was (RAW Whistler) en de waaierbak (Machine Gun Box). Die vielen ook op. De RAW Whistler doet echt pijn aan de oren.

Bedankt voor de mooie demo!

Was weer een mooie demo met een paar zeer mooie nieuwe producten. Enige echte tegenvaller was voor mij de Funke cake, kleuren waren prima in orde maar burst vond ik echt slap.

Immortal Gold blijft na al die jaren nog steeds een hele dikke goudbak.

Spinnerz to Colorz heerlijk tempo, mooie spinners en kleuren met een hele dikke burst

Evo Bomber heerlijk strak tempo, mooie kleuren en brede effecten.

The Branco, mijn persoonlijke topper van de avond. Heerlijk dat lanceergeluid, dikke mines aan de zijkant en mooie volle boeketten in het midden. Je hebt wel serieus de ruimte nodig om deze te kunnen schieten.

Code red een heel mooie box met een super finale. Mooie kleuren combinaties en prima burst.

Shots of Anarchy graag die 2 finale cakes als aparte box verkopen. De rest van de box is wel oké maar niet heel indrukwekkend.

Bedankt voor de mooie demo en tot volgend jaar

Heren hoe was de snapte?

Ik was in het begin niet direct onder indruk, maar uiteindelijk vond ik hem wel oké. De crackling is natuurlijk subtiel en niet echt hard, maar het rode ghost effect komt er wel mooi en duidelijk doorheen. Daarnaast een fijn tempo en nauwelijks pauzes.

Dus er zijn weer samples geschoten van VuurwerkTotaal? Want vorige week productie gezien van de White Red Rebel en de burst is uitermate slecht ( kooiloos ). Kan nooit meer dan 0,5 gram flash in zitten vanwege het ontbreken van de kooi.

Dus er zijn weer samples geschoten van VuurwerkTotaal? Want vorige week productie gezien van de White Red Rebel en de burst is uitermate slecht ( kooiloos ). Kan nooit meer dan 0,5 gram flash in zitten vanwege het ontbreken van de kooi.

Weet niet of de White Red Rebel sample of productie was maar burst was hetzelfde als vorig jaar bij mij in de straat en dat was dikke prima

Show was weer eens top! Veel producten dus duurde lekker lang.

Toppers:

transbomber (zoals gewoonlijk)

event power box 2 wat een tempo en crackling finale..

De RAW whisler wat was dat een topper zeg. @gizmo75 hoeveel waren er hiervan geschoten in de finale?

Tegenvallers:

Secret salute. klein crackling wolkje en salute van niks.

Sky high whistle: wat een slap ding. Te traag

Back
Bovenaan