[Freakactie 2019] Vuurwerk Outlet Haulerwijk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lars
De korting die al op de exclusive pyro show zit is natuurlijk al mooi maar ik vroeg me af wat het verschil is nu het in de super scherpe weekactie zit of dat het met de normale korting kost. Alvast bedankt voor het uitzoeken. Groeten:bye:

Volgens mij staat hij normaal voor 79e op de site.
Lars
De korting die al op de exclusive pyro show zit is natuurlijk al mooi maar ik vroeg me af wat het verschil is nu het in de super scherpe weekactie zit of dat het met de normale korting kost. Alvast bedankt voor het uitzoeken. Groeten:bye:

Vw outlet,
Ik weet dat ik jullie altijd een berichtje kan sturen voor het kopen van een karton van een bepaald artikel. Maar is het geen idee om een aantal items als karton voor een scherpe prijs op de website aan te bieden, juist nu voor de vroege freaks.

2 vraagjes:

Ik heb vorige week een berichtje gestuurd (denk dat het vorige week dinsdag of woensdag was), maar heb nog geen reactie gekregen. Misschien is het er bij in geschoten of was de vraag té complex (kan dat me niet voorstellen, maar je weet het niet), maar ik ben benieuwd wanneer ik antwoord kan verwachten :)

En mijn tweede: als ik een pijlenpakket in het winkelmandje gooi doet hij er automatisch een pijlenstandaard bij twv 3,50. De meeste mensen zullen van afgelopen jaar al een pijlenstandaard in huis hebben, dus is het dan nodig om een pijlenstandaard af te nemen? En wat nou als ik nu een pijlenpakket neem en door het jaar heen nog wat pijlen bestel. Moet je bij elke bestelling met pijlen een standaard halen?

komen die lucky nr 19 cakes ook per half karton beschikbaar?
in een keer 12 stuks is wel gelijk een deukje in het budget :wink::D

Misschien zijn er ook wel mensen die een karton willen delen? Ikzelf heb hem afgelopen jaar gehad dus sla over :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan